Terug

Aankoop en Retour zending

In behandeling Openbaar

Oscire.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. L.

Naar: Oscire.nl

07/12/2025

Op 19 november heb ik via jullie website Oscire.nl een stoomreiniger aangekocht. (Bestelnummer #51386) Bij levering blijkt dat het toestel helemaal niet voldoet aan de beschrijving op jullie website Oscire.nl Daarom beslis ik om het toestel, de stoomreiniger) te retourneren. Na contact met jullie klantenservice via mail blijkt dat ik het toestel op eigen kosten moet retourneren naar China. Had ik geweten dat ik een toestel uit China zou kopen zou ik nooit tot aankoop zijn over gegaan. Ju´lie adverteren met een .nl website, dat is volgens mij misleidende informatie. In de algemene voorwaarden staat nergens vermeld dat de goederen uit China afkomstig zijn. En dat igv retour de aangekochte goederen op eigen kosten moeten geretourneerd worden naar China. Bij deze protesteer ik deze aankoop en factuur en eis ik onmiddellijke terugbetaling van mijn aankoop bedrag op mijn Mastercard rekening en een retour van mijn aankoop naar het bedrijfadres Crocusstraat 40, 2241VZ Wassenaar Nederland. Mieke Vyncke

Bemiddeling door Testaankoop 15 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform