Terug

aanhoudende problemen met nieuwe speedpedelec

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Klever

30/10/2022

Beste,In augustus 2021 ontving ik mijn nieuwe Klever Speedpedelec die ik kocht bij Mobibikes in Lokeren. Sinds de eerste dag zit er een storing in de fiets waardoor hij plotse terugvallen krijgt. De fietsherstellers van Mobibikes hebben dit ook al vastgesteld en wisten ook niet meer wat te doen. Nadat ik hem begin juni alweer binnen stak leek het probleem begin augustus eindelijk opgelost. Niets was minder waar want na 1 week woon-werkverkeer viel hij terug in panne. Sinds begin september ben ik mijn fiets terug kwijt en heb ik hem 8 weken later nog steeds niet terug. Ondertussen staat de teller op 26 weken bij de fietsenmaker of fabriek.Na 15 maanden problemen met een fiets van meer dan 6000 euro verwacht ik een oplossing (nieuwe fiets!) en eindelijk waar voor mijn geld.Klever zelf is onbereikbaar, nergens vind je informatie over hoe ze te contacteren. Zelf via het emailadres waarmee Mobibikes communiceert, wordt niet gereageerd.Ik betaal 250 euro fietsverzekering per jaar maar doordat ik mijn fiets al een half jaar niet heb kunnen gebruiken, is dat dus ook weggegooid geld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform