Beste,Op 24/06/2017 kocht ik een Cannondale Synapse bij Resi Bike te Nieuwkerken-Waas. Een officiële Cannondale dealer. Sinds kilometer 1 heeft deze fiets het gebrek dat er veel speling komt op het balhoofd, en dit komt telkens zeer snel terug. Ik ben toen na 1 week terug geweest naar de dealer, en zo 3 jaar aan een stuk. Er zijn verschillende pogingen geweest dit in orde te brengen maar dit is tot op heden nooit gelukt. In 2020 kon deze dealer het dan ook niet meer aan, en heb ik advies gevraagd aan Cycling sports group belgie, onderdeel van Dorel group en tevens de group waar de officiële Cannondale dealers hun fietsen van kopen en problemen aan terugkoppelen. Deze group gaf mij de opdracht een andere dealer te kiezen, die dit probleem dan terug aan hen moest voorleggen. Dit is dan ook gebeurd in juni 2020. Toen ben ik naar Velodome Waasland (Beveren-Waas) gegaan, mijn dichtsbijzijnde officiële Cannondale dealer. Deze hebben dan acte genomen van dit probleem, en dit doorgegeven aan Cycling sports group belgie met de vraag hoe dit op te lossen. Velodome heeft vervolgens alles uitgevoerd zoals beschreven door de vertegenwoordiger van Cycling sports group. Uiteindelijk had ik half september mijn fiets terug (reeds weg van juni), waarna deze zoals altijd op winterstalling is gegaan. In April begin ik terug te rijden en stel ik vast dat probleem na 4 jaar nog steeds exact hetzelfde is. Ik ben terug naar Velodome waasland gegaan om een oplossing te vragen hiervoor (4 jaar mee bezig, vanaf 1ste kilometer, 30ste keer naar de dealer). Gaven mij daar het antwoord dat de fout in het frame zit, en zij daar niks aan kunnen doen. Een nieuw frame zou hier op zijn plaats zijn, dat zijn letterlijk hun woorden. Maar tevens moest ik wel zelf met de group contact opnemen. Zo gezegd zo gedaan, heb ik zowel de vertegenwoordiger Dennis Boen, als het algemene mail adres van Cycling sports group belgie gecontacteerd, zonder enige reactie. Dit met een resem bijlages, van mails van de voorbije jaren over ditzelfde probleem.Aangezien dit probleem bestaat vanaf de 1ste dag, de 1ste gereden kilometer, zou een definitieve oplossing nu toch snel gegarandeerd mogen worden. Of al mijn geld terug.Deze fiets heeft meer dagen bij de dealer gestaan dan in mijn eigen garage. Deze is enkel bij droog weer buiten gekomen, deze is verzorgd.Kan ik eindelijk waar krijgen voor mijn geld?Dit is mijn 4de koersfiets, bij die andere 3 is dat nooit voorgekomen, zelfs niet na 10 jaar en meer dan 50000 kilometer. Met vriendelijke groeten,Steven