Terug

Aanhoudende defecten

Opgelost Openbaar

Bubbelkoning nv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Bubbelkoning nv

14/05/2017

Heb reeds 2 mails gestuurd aangaande aanhoudende defecten van onze spa. Op 17 dec 2012 gekocht. Op 29 jan 2015 circulatiepomp vervangen. Op 20 mei 2016 kering vervangen van 1e pomp jets na waterlek. Op 14 april 2e pomp van jets vervangen na waterleiding. Nu maakt de circulatiepomp terug een huilend lawaai, wat wijst op een aankomend defect. Dit is niet normaal meer, na wat opzoekwerk blijken de pompen van Chinese makelij, terwijl bij verkoop en op de website staat dat het van Amerikaanse kwaliteit en betrouwbaarheid is.....Volgens bubbelkoning zou het te wijten zijn aan slecht water ??

Berichten (11)

Bubbelkoning nv

Naar: A. C.

14/05/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Bubbelkoning nv

14/05/2017

Beste, ik heb geen weet van gemaakte afspraken. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn 2 mails die ik u gestuurd heb. Enkel vandaag kan er ineens geantwoord worden. De barre kwaliteit van het water is in tegenstelling tot datgene wat 1 van uw medewerkers gemeten heeft. U heeft me trouwens zelf aangeraden om er minder chloor in te doen, ipv over te schakelen naar producten zonde chloor. Kan u me bevestigen dat u geen pompen gebruikt van Chinese origine ? Op de website is toch sprake van Amerikaanse kwaliteit. De reden waarom de laatste factuur nog niet betaald is, is omdat ik geen reactie krijg op mijn mail naar u. Zou u het trouwens normaal vinden dat u op nog geen 5 jaar tijd, 4 defecten hebt ?

Bubbelkoning nv

Naar: A. C.

14/05/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Bubbelkoning nv

15/05/2017

Beste,Heb deze mail nooit gekregen, misschien eens naar het juiste emailadres sturen ?Ben nooit van plan geweest om de factuur niet te betalen, we waren in het buitenland op de moment van herstelling, en konden dan ook niet ter plaatsen betalen. Dit was op voorhand geweten door jullie. Nadat ik terug een defect in het vooruitzicht hadden en geen antwoord kreeg op mijn mail, heb ik tevergeefs gewacht met betalen. Ik wacht nog steeds op een voorstel van u . Als dreigen met een advocaat uw manier van werken is, dan zegt dat genoeg. Het is natuurlijk gemakkelijk om te zeggen dat alle problemen komen Door de slechte kwaliteit van het water, ik ga te werk zoals jullie me geleerd hebben bij de oplevering van de spa. Misschien is er daar iets misgelopen? Ik wacht op uw voorstel. Gr. Wollaert Luc.

A. C.

Naar: Bubbelkoning nv

15/05/2017

Beste,Bijgevoegd het resultaat van de Ph-meting van deze morgen. Zoals elk begin van de week wordt het water gecontroleerd en eventueel bijgeregeld. Heeft de technieker trouwens vermeldt dat ook de airblower defect is, terwijl we deze bijna nooit gebruiken. ( gaat wel telkens aan als de spa automatisch water circuleerden ) Het zoveelste defect, dat we niet laten herstellen hebben wegens teweinig gebruik.Deze kan toch niet defect zijn door kalk of "slecht" water ?Wachtend op een voorstel van u , Mvg. Wollaert Luc.

Bubbelkoning nv

Naar: A. C.

15/05/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Bubbelkoning nv

15/05/2017

Beste,Het was door jullie gekend dat ik niet aanwezig kon zijn en heb de monteur aan de telefoon gehad op het moment van herstelling, dus mijn aanwezigheid was dus niet nodig. Bij vorige interventies was ik steeds aanwezig en heb steeds direct betaald. U antwoordt niet op mijn vragen aangaande de afkomst van de pompen , de reden waarom de airblower nu defect zou zijn en of u het normaal vind dat alle bewegende onderdelen binnen de 5 jaar vervangen moeten worden. Bij de verkoop van de spa is me andere dingen verteld. Ik heb de indruk dat het jullie alleen interesseert dat de factuur betaalt wordt en niet dat mijn problemen opgelost worden.Gr. Wollaert Luc.

Bubbelkoning nv

Naar: A. C.

20/05/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Bubbelkoning nv

20/05/2017

Beste,daar u niet antwoord op voorgaande vragen, moet ik ervan uitgaan dat het klopt dat de pompen die in de spa gebruikt zijn inderdaad van Chinees origine zijn. Ik kan begrijpen dat dit zo is om de prijs te drukken, maar ik vind het niet kunnen dat dit dan ontkend wordt.Tevens heb ik nog geen antwoord gekregen, wat de reden dan is van de defecte airblower en of het normaal is dat binnen de 5 jaar alle beweegbare onderdelen vervangen moeten worden. Groeten, Wollaert Luc.

Bubbelkoning nv

Naar: A. C.

22/05/2017

Beste heer Wollaert, Dank u voor het aangename telefoongesprek zojuist. Als afgesproken zullen wij u via onze planning contacteren en de afspraak maken ter interventie van uw spa. We zullen dit zonder kosten doen (uren, voorrijkosten en materiaalkosten). Indien wij geen grote gebreken (pomp en dergelijke) moeten vervangen zullen we u compenseren met een filter, filter clean en een chloorpakket voor de onderhoud van uw spa. Als besproken zorgt u voor de betaling van de openstaande factuur als bij u bekend en eerder ontvangen. Hopende dat u deze tegemoetkoming correct vindt. Met hartelijke groet, Eric Swinckels

A. C.

Naar: Bubbelkoning nv

23/07/2017

Beste Eric, Zoals telefonisch afgesproken werd door de technieker (Isard ) een pomp gratis vervangen en nog eens een deftige uitleg gegeven ivm het op peil houden van de kwaliteit van het water.Mijn dank gaat uit naar deze persoon die , in tegenstelling tot vorigen , zijn tijd heeft genomen om ons te helpen.Groeten, lastige klant. ??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform