Beste,Op 22/12/2022 bestel ik een nieuwe zetel bij Weba Gent, deze wordt geleverd op 29/12/2022 in onze nieuwbouwwoning en effectief in gebruik genomen eind februari 2023. De zetel vertoont onmiddelijk doorligplekken en loskomende stiksels. Dit wordt gemeld aan Weba op 13/03/2023 waarna Weba op 31/03/23 een technieker stuurt. Deze stelt ook onmiddellijk vast dat dit niet normaal is en dat hier een vervaving zich opdringt. op 13/04/23 nemen wij contact met Weba hierover, we worden afgewimpeld met het excuus dat dit lang zal duren.. er wordt meerdere malen telefonisch en per mail contact genomen met Weba, telkens met het antwoord dat de leverancier onbereikbaar is, tot op 07/06/23 wij plots gecontacteerd worden door de fabrikant zelf, deze stelt voor te komen kijken naar de zetel op 15/06/23 en doet dit ook daadwerkelijk. Ook zij stelt vast dat dit allesbehalve normaal is en drukt ons op het hart dat een volledige vervanging zo goed als zeker is. Daarna wordt het opnieuw stil, de vertegenwoordigster blijkt plots onbereikbaar te zijn, Weba blijft met de schuldige vinger naar de leverancier wijzen en onderneemt zelf geen enkele actie in dit dossier.Op 05/07/23 ( na het zoveelste telefonisch contact met Weba ) krijgen we per mail dat een antwoord +- 1 week zal duren, indien dit niet het geval was, zou er overleg met de directie gepleegd worden. Tot op moment van schrijven is er nog steeds geen enkele oplossing van Weba uit om de zetel te vervangen / vergoeden. We zijn ondertussen 4 maand na de eerste melding.