Terug

Aanhoudend probleem batterij tijdens garantieperiode

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: The El Company Bv

14/01/2024

Beste,We hebben reeds verschillende keren zelf contact opgenomen met de firma Eltex... Er is via de firma SAJ reeds een technieker langsgekomen, maar is nog steeds niet opgelost... Vorige week ook een dwingende mail verstuurd, maar nog steeds geen verdere feedback. De technieker via hun leverancier SAJ zei ook dat er een nieuwe batterij geplaatst moet worden. Graag zo snel mogelijk een oplossing. We hebben betaald voor een renderende batterij en dit moet zo snel mogelijk in orde komen!!!We zijn reeds geduldig geweest. Het eerste contact om te melden dat onze batterij niet werkt is reeds sinds 12/08/2023... Graag telefonisch contact naar 0494706358, delangesofie@hotmail.comSofie Delange en Mattias LauwersBoulezlaan 12, Waregem

Berichten (3)

The El Company Bv

Naar: S. D.

18/01/2024

Beste, Hierbij bevestig ik de opvolging en het verzoek tot een urgente oplossing voor de kwestie van de heer Lauwers en mevrouw Delange. Gelieve hieronder de correspondentie naar de leverancier van de batterij te raadplegen.De heer Lauwers en mevrouw Delange werden in kopie (CC) toegevoegd, zodat zij eveneens de opvolging nauwlettend kunnen volgen.Dit verzoek werd met hoge urgentie verstuurd.Met vriendelijke groeten,Esma Technische DienstEltexDeerlijksestraat 578500 Kortrijksupport@eltex.bewww.eltex.be056 38 02 96Van: EsmaVerzonden: donderdag 18 januari 2024 23:03Aan: geert.wauters@saj-electric.comThomas SchoonjansCC: Mattias Lauwers sofie delangeOnderwerp: Testaankoop - Urgent Verzoek CASE ASS0302J2236E07048 - Mattias Lauwers-Sofie Delange FW: Klacht - Aanhoudend probleem batterij tijdens garantieperiode - (CPTBE01952186-61)Urgentie:HoogBeste, Ik breng de aangelegenheid van de heer Lauwers en mevrouw Delange onder uw aandacht. De eigenaren meldden onze diensten gecompliceerde problemen te hebben met hun thuisbatterij. Op 21/09/2023 hebben wij deze zaak geregistreerd via de Hotline van SAJ, waarvan het bewijs is toegevoegd aan deze e-mail. Het is nu bijna 4 maanden geleden, en zowel de klanten als onze diensten hebben nog geen enkele opvolging van uw zijde ontvangen. Dit heeft niet alleen frustraties veroorzaakt bij de eigenaren, maar heeft ook onze diensten belemmerd, omdat we graag stappen willen ondernemen maar niet over het benodigde mandaat beschikken.De eigenaren hebben inmiddels een klacht ingediend via Testaankoop en overwegen verdere stappen als zij nog langer moeten wachten om gebruik te kunnen maken van waarvoor zij hard hebben gespaard.Zie de klacht via Testaankoop in de onderstaande mail.Hierbij verstrek ik u de contactgegevens:Mattias Lauwers - Sofie DelangeBoulezlaan 12, 8790 WAREGEMmattias.lauwers@imog.bedelangesofie@hotmail.com0494706358Kunt u uw team zo spoedig mogelijk inschakelen om de nodige herstelwerkzaamheden of vervanging uit te voeren? beide eigenaren, de heer Mattias Lauwers en mevrouw Sofie Delange, worden in kopie (CC) toegevoegd aan deze correspondentie. Op deze manier kunnen zij het vervolg van deze kwestie nauwlettend volgen.Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten,Esma Technische DienstEltexDeerlijksestraat 578500 Kortrijksupport@eltex.bewww.eltex.be056 38 02 96

S. D.

Naar: The El Company Bv

30/01/2024

Beste,Nog altijd niet in orde... Ze zijn van SAJ langsgekomen zonet, maar hadden weer geen nieuwe batterij mee. Door verkeerde plaatsing en installatie door SAJ zijn er draden en kabels blijkbaar doorgebrand... Een HELE nieuwe batterij is noodzakelijk zoals al herhaaldelijke keren gemeld!!!! GRAAG ASAP een volledige nieuwe batterij en een tussenkomst om een eigen elektricien in te huren om onze kas opnieuw te laten nakijken zodat alles nu bij plaatsing van nieuw batterij wel in orde loopt... Plaatsing is destijds totaal verkeerd verlopen via ELTEX!!!Graag zo snel mogelijk feedback...

S. D.

Naar: The El Company Bv

30/01/2024

Beste,Nog altijd niet in orde... Ze zijn van SAJ langsgekomen zonet, maar hadden weer geen nieuwe batterij mee. Door verkeerde plaatsing en installatie door ELTEX zijn er draden en kabels blijkbaar doorgebrand... Een HELE nieuwe batterij is noodzakelijk zoals al herhaaldelijke keren gemeld!!!! GRAAG ASAP een volledige nieuwe batterij en een tussenkomst om een eigen elektricien in te huren om onze kas opnieuw te laten nakijken zodat alles nu bij plaatsing van nieuw batterij wel in orde loopt... Plaatsing is destijds totaal verkeerd verlopen via ELTEX!!!Graag zo snel mogelijk feedback...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform