Beste, Op 23/08/2019 bestelde ik een VIP luchtballon vaart voor 2 personen bij Ballonticket Vlaanderen via derde partij Surprise Factory. Ik betaalde voor deze tickets € 452,99.Op 30/08/2019 stuurde ik een mail naar info@ballonticketvlaanderen.be om een datum af te spreken. Ik stelde 5 datums voor. Ik ontving nooit een antwoord op deze mail. Ik probeerde meermaals te bellen maar kwam steeds terecht op voicemail. Uiteindelijk lukte het om telefonisch een datum af te spreken, maar de avond ervoor (21/09/2019) ontvingen we een sms dat de vaart niet kon doorgaan omwille van de slechte weersvoorspellingen. Ik probeerde terug te bellen om een nieuwe datum af te spreken maar kwam opnieuw op voicemail terecht. Er werd vanuit Ballonticket Vlaanderen nooit proactief een initiatief genomen om een nieuwe datum vast te leggen. Op 15/11/2019 schreef ik een mail met mijn klachten, namelijk dat het zeer moeilijk is om contact te maken (ik kom steeds op voicemail terecht) en omdat er door Ballonticket Vlaanderen niet proactief wordt opgetreden om een nieuwe datum in te plannen. Het is heeltijd ik, de klant, die moet bellen en mailen om te kunnen afspreken. Ik vroeg in deze mail om de reservatie te annuleren en de betaalde som terug te betalen. Op 19/11/2019 ontving ik deze keer wel antwoord per mail. Er werd gezegd dat ze het weer niet in handen hebben en dat een terugbetaling dus niet mogelijk is. Over de slechte klantenservice waar ik het voornamelijk over had werd er niets gezegd. Er werd gevraagd om 3 nieuwe datums voor te stellen (nieuw seizoen start terug midden maart 2020). Toen brak de corona pandemie echter uit waardoor er geen ballonvaarten meer door konden gaan. In augustus 2020 ontvingen we een mail dat de ballonvaarten terug konden doorgaan. Op 18/08/2020 stuurden we een mail met de melding dat we zogoed als gans de maand september vrij zijn (verlof). 13/09/2020 kregen we twee datums voorgesteld (20/09/2020 of 27/09/2020). We bevestigden dezelfde dag voor 20/09/2020. De dag erna ontvingen we een bevestigingsmail. Er werd gevraagd om de avond voor de vaart nog eens te bellen om te horen of de vaart nog kan doorgaan en waar er precies wordt opgestegen. Deze luchtvaart kon uiteindelijk ook niet doorgaan. 22/09/2020 stuurden we opnieuw een mail met 16 datums in de loop van oktober 2020 waarop we beschikbaar zijn. 28/09/2020 ontvingen we een bericht dat onze vaart werd ingepland op 04/10/2020 in de namiddag. Er werd opnieuw gevraagd om de dag zelf nog eens te bellen om te bevestigen of de vaart doorgaat. Deze rit kon uiteindelijk ook niet doorgaan. 21/08/2021 werd er opnieuw, door mij, een mail gestuurd om een datum af te spreken (5 voorstellen in de loop van september 2021). 29/08/2021 kregen we een antwoord met voorstel om de voorstel op 11/09/2021 in te plannen. Dit werd door ons bevestigd. Opnieuw werd gevraagd om de avond ervoor te bellen om te zien of de luchtvaart kon doorgaan. Deze kon opnieuw niet doorgaan. op 01/03/2022 werd er opnieuw een mail gestuurd. Er werd aangehaald dat dit ondertussen al meer dan 2 jaar duurt. Op 18/03/2022 werd ons een mail gestuurd dat we vanaf nu onmiddellijk kunnen boeken op de reserveringspagina van Ballonticketvlaanderen.be. Zo gezegd zo gedaan, we kregen dezelfde dag een automatische mail dat onze boeking was vastgelegd op 18/04/2022 (met reserveringscode PBN19.981026). Deze vaart kon uiteindelijk ook niet doorgaan ...Wij snappen dat deze activiteit sterk afhankelijk is van de weersomstandigheden maar vinden de geleverde klantenservice zeer teleurstellend. Het is niet aan de klant om 3 jaar te bellen en te mailen om te trachten een BETAALDE dienst te laten doorgaan. Het is aan het bedrijf om proactief actie te ondernemen en systematisch mogelijke datums voor te stellen.Hierbij hadden wij graag een integrale terugbetaling van de betaalde som van € 452,99 ontvangen. We vragen geen schadevergoeding.Bedankt voor uw begrip.