Beste,Bedankt voor uw feedback, enkel zo kunnen we onze werking verbeteren.We hebben de klacht intern bekeken en stellen vast dat het 2e gordijn niet werd geprijsd. Dit is een fout van onzentwege daar alle andere dubbele kapstokken die aan elkaar werden bevestigd, steeds dubbel geprijsd zijn in al onze winkels.Daar het onze fout is, zullen we uiteraard overgaan tot een terugbetaling van het door u teveel betaalde bedrag (5 EUR).Indien u zich aanmeldt in onze winkel te Tienen zullen we u een tegoedbon maken voor dit bedrag of het bedrag cash terugbetalen. De klacht werd ook intern besproken met de betrokken leidinggevende en de betrokken kassier. Graag geef ik nog even mee dat kringwinkel Hageland een maatwerkbedrijf is. Dit wil zeggen dat we werk en diverse opleidingen geven aan zij die dat elders niet of moeilijk vinden of waarvoor (avond)schoollessen te moeilijk zijn.Alle inkomsten worden gebruikt om onze werking te betalen. Kringwinkel Hageland is een VZW dus elke cent wordt integraal opnieuw gea¯nvesteerd.Met vriendelijke groeten,Maarten Vandegaer - Manager verkoopMaarten.vandegaer@kringwinkelhageland.be - GSM 0489 75 29 75Kringwinkel Hageland vzw - Walstraat 2 3300 Tienen - BE 0465 914 160RPR Leuven - info@kringwinkelhageland.bewww.kringwinkelhageland.bewww.uwkringding.be -www.kringshop.bePSDenk aan het milieu voor je deze mail print