Terug

6 maanden te laat en nog steeds geen levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. T.

Naar: Brustor

18/11/2021

Beste Ik bestelde via de huiscomponist in Haarlem (nl) een brustor B128 zon pergola met alles er op en eraan +/- 11.000,-.In juni toen wij bestelde werd ons verteld dat er eind aug geleverd zou worden dat vonden we lang maar van wegen covid hadden we daar begrip voor. En zo konden we toch de nazomer nog lekker beschut zitten.Inmiddels is de leverdatum al 4 keer verschoven (sept 8 okt 15 nov en nu 6 dec) zonder ook maar 1 woord uitleg van Brustor.Wij vinden het schandalig hoe Brustor de leverdatum zonder enige garantie bijft doorschuiven zonder ons daarvan op de hoogte te stellen. We vinden het niet meer dan normal als hier even over wordt gecommuniceerd. Nu de datum al 4 keer is verschoven hebben we geen enkel vertrouwen dat deze in dec wel geleverd wordt. Zijn er meer mensen die een dergelijke ervaring hebben met BRUSTOR?Gr Edward Ter Horst tel +31623996178

Berichten (1)

Brustor

Naar: E. T.

23/11/2021

Beste heer Ter Horst,Het spijt ons te horen dat u reeds lange tijd wacht op uw Brustor zonwering.Er zijn inderdaad aanleverproblemen met het type doek voor uw B128 pergola.Wij doen onze uiterste best om de levertermijnen onder controle te houden maar helaas zijn ook wij afhankelijk van onze toeleveranciers.We begrijpen uiteraard dat dit voor u erg vervelend is en verzekeren u dat wij de situatie van heel nabij opvolgen.Onze Sales Manager voor Nederland zal u rechtstreeks telefonisch contacteren om dit toe te lichten.Met vriendelijke groeten,Het Brustor Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform