Beste, Ik heb negen artikelen besteld, waarvan ik er maar 8 heb ontvangen. Gelukkig dat ik altijd de gewoonte heb om telkens een foto te maken van zodra ik pakketje ontvang. Ik heb dit laten weten aan de klantendienst op 17 AUG 23.Wel we zijn vandaag 07 SEP 23. In de tussentijd hebben ze proberen tijd te rekenen, mij proberen OMKOPEN met kortingen, maar waarvoor ik eerst voor een minimum consumptie bedrag vereist is. Ze hebben zogezegd mij een artikel toegestuurd, maar twee van hun medewerkers geeft een andere datum van toezending.Kortweg niet-professioneel. De tijd die ze hebben gestoken om te liegen, konden ze rustig mijn geld teruggestort hebben.Sportbay lijkt geen belang te hechten aan klantentevredenheid en probeert eerst te kijken of de klanten niet makkelijk omkoopbaar zijn met een goedkope verkooptruc. Maar ze kunnen niet anders doen als ze een tekort aan liquiditeiten hebben en proberen geld te maken op alle verschillende manieren.1. Beperkte klantenservice2. Minimum bestelwaarde3. Beperkt personeelsaantal=> dit met het oog op winstmaximalisatie (wat niet erg is), maar ten kostte van de klanttevredenheid. Mijn vraag is in welke mate je dan nog winstgevendheid kan zijn met zo'n beleid.Zo kan je bij hun online iets bestellen, maar is de online voorraad niet goed afgestemd met hun werkelijke voorraad, waardoor je misschien iets kan bestellen dat er eigenlijk nietmeer is zoals ik voor had.Ik wilde een simpele terugbetaling. Ze wilde me omkopen met kortingsbonnen. Ze wilde me een artikel doorsturen, maar heb die nooit gekregen, alsnog de track&trace code. Kortsamengevat ik heb betaald voor een artikel, waarvan ze wisten dat het nietmeer in voorraad was en ze hebben me niet willen terugbetalen.Zouden jullie mij kunnen helpen aub? Mvg,Olivier