Terug

3 maanden zonder lift

Closed Openbaar

Hugo De Jongh NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. M.

Naar: Hugo De Jongh NV

15/08/2023

Beste, zoals door jullie bekend is onze lift sinds eind mei in pannen. Op 12/6 is jullie technieker ter plaatse gekomen om metingen te maken voor een nieuwe sturing. Regelmatig bellen helpt niet en half juli kwam ik tot bij jullie om dit verder te bespreken. U beloofde mij op 14/7 het dossier te bekijken en mij op te bellen. Niks gehoord en mijn telefoon is zeker niet in panne!Intussen is natuurlijk het bouwverlof er tussengekomen maar ik belde zelf nogmaals op 11/8 en kreeg een vriendelijk antwoord dat men het u opnieuw zou voorleggen.En nog altijd weet ik van niks!!!Communiceren is zeker jullie niet sterkste kant. Is het nu eindelijk mogelijk mij op zijn minst 'iets' te laten weten?

Berichten (2)

Hugo De Jongh NV

Naar: H. M.

15/08/2023

??Bedankt voor uw bericht.In verband met mijn vakantie tot 16/08/23 lees ik beperkt mijn e-mail en kan ik uw e-mail niet direct beantwoorden.Voor dringende zaken kunt u contact opnemen met mijn collega(‘s) via 03/326.38.18 info@hdj.beVriendelijke groeten

Hugo De Jongh NV

Naar: H. M.

15/08/2023

??Bedankt voor uw bericht.In verband met mijn vakantie tot 16/08/23 lees ik beperkt mijn e-mail en kan ik uw e-mail niet direct beantwoorden.Voor dringende zaken kunt u contact opnemen met mijn collega(‘s) via 03/326.38.18 info@hdj.beVriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform