Terug

2x foutieve bestelling

Closed Openbaar

Sushi King Duffel

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: Sushi King Duffel

05/08/2020

BesteWe bestelden op 02/08/2020 voor de 5de keer een Sushi King boot deluxe bij Sushi King Duffel via de TakeAway-app.3x tevreden, 1x anderhalf uur moeten wachten op een bestelling.De levering kwam mooi op tijd, maar er was geen rekening gehouden met de opmerkingen, waarop we het restaurant contacteerden. Ze gingen een nieuwe boot maken en we moesten de huidige omruilen bij levering.Na 50 minuten kwam de 2de boot, maar die was nog slechter dan de eerste, terwijl de opmerkingen erbij staken.Opnieuw namen we contact op met het restaurant, maar deze keer waren ze minder vriendelijk... Ik kreeg zelfs de chef aan de lijn die me uiteindelijk zei om niet meer bij hen te bestellen!We contacteerden reeds de klantendienst van TakeAway en ze bieden ons een voucher van €7,5...

Berichten (1)

Sushi King Duffel

Naar: G. A.

15/08/2020

On 2020-08-15 19:47, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform