Terug

2 weken wachten op kaartlezer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: BNP Paribas Fortis

02/08/2024

Omdat om medische redenen het huis moeilijk was te verlaten hebben wij een kaartlezer via de bnp fortis website aangevraagd om een dringende betaling te kunnen uitvoeren. Wij wachten nu al 1 week, en na telefonisch contact blijkt nu dat dit tot 2 weken kan duren. Wat voor verzending techniek hiervoor wordt gebruikt is mij niet duidelijk, maar deze wachttijd lijkt mij buiten proportie.

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: B. D.

06/08/2024

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen.We stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas Fortis


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform