Onze le chai wijn frigo werkt niet meer sinds november ‘24. Het LCD scherm werkt niet. Ik kan de koelkast niet meer uitzetten of de temperatuur aanpassen. We hebben het product eigenlijk maar een handvol keren gebruikt en het apparaat stond toen uit. Ik kon het niet meer inschakelen. Pas door de stekker uit het stopcontact te halen en vervolgens weer aan te sluiten, ontdekte ik het probleem. Het LCD-scherm reageert niet.Grenache, Benelux-dealer le chai waar dit toestel is gekocht antwoord niet en stuurde nog steeds niemand langs. Helaas de service daar is verschrikkelijk. Geen reactie op de mail, geen telefoontje terug... ze beloofden de installateur dat ze voor Kerstmis zouden repareren (uiteraard hadden we de koeler toen nodig), maar ze hebben nooit meer iets van ze gehoord en nu weigeren ze ter plaatse te komen. We hadden een huis vol mensen en warme wijn tijdens Kerstmis.Patrick DE RIDDER nam op 20 december (een maand later) contact met mij op en zei dat het toestel was niet goed geïnstalleerd en dus oow. Maar er is niemand hier gewest om troubleshooters te doen. hij zij dat hij de onderdelen besteld had maar dat hij ze pas begin januari zou aan krijgen vanwege Covid! Sindsdien heb ik nooit meer iets van hem gehoord. We hebben een paar weken geleden contact opgenomen met Jean-Marc Servais, commercieel manager Benelux bij Le Chai, hij beloofde te helpen maar ook daar, sindsdien geen reactie meer. De Europese wettelijke garantie de verkoper dwingt om een product dat onder de garantie valt, binnen twee weken te repareren. (Zelfs OOW-producten moeten worden ondersteund.) Zo niet, dan heeft de consument recht op volledige terugbetaling of vervanging.Nu ruim 2 maanden en heel veel mails, uren van mijn tijd verloren, word ik in deze kwestie niet verder ondersteund.Er is veel andere consumenten met hetzelfde verhaal over sideme (la Chai) Google reviews staat op 1.5!!!