Beste
Ik had schoenen besteld op de webshop van adidas. Schoenen werden thuis geleverd, ze zijn THUIS gepast en bleken TE KLEIN. We stuurden de schoenen terug en kregen een melding dat de retour geweigerd was. Ik mailde met de klantenservice en kreeg een foto met de onderkant van de schoenen waarom zeer kleine puntjes te zien waren die zogezegd ''gebruikssporen'' zouden zijn. De schoenen zijn dezelfde dag teruggestuurd dus GEEN gebruik! Na verschillende tegenreacties heeft adidas de schoenen naar ons teruggestuurd en wil retour niet aanvaarden. Ik vroeg een maatje groter dan was het zo opgelost en kreeg een weigering. Ik heb uiteraard geen foto's hoe ik ze de schoenen heb ontvangen, wie denkt er nu aan om de onderkant van de schoenen een foto te maken bij ontvangst om achteraf te kunnen bewijzen dat het de staat was waarin ontvangen! Hierbij maak ik het openbaar dat online shop 0 service biedt! 0 begrip en hier gaat het enkel om verkoop. Als de goederen maar uit hun magazijn zijn! Walgelijk is dit!