Uw aanvraag (2226943) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen.----------------------------------------------Noelle, 25 okt 2023 19:32 CESTBeste Thomas,Bedankt voor je screenshot!Ik zie op de screenshot dat je een klacht hebt ingediend via een ander bedrijf. Dit is niet onze klachtenafdeling waar je dit naar toe hebt gestuurd, dit gaat namelijk via het contactformulier.Ik zie ook dat de naamswijziging in behandeling is, dus daar ontvang je nog bericht over.De kosten voor het wijzigen van de naam ligt geheel bij de luchtvaartmaatschappij. Zij hanteren deze kosten voor het wijzigen en dit kun je terugvinden in hun voorwaardes. Hier hebben zowel wij als FTI, de uitvoerende organisatie, geen invloed op.Bij het maken van de boeking krijg je een aantal meldingen te zien, waarop wij vragen alle namen nogmaals te controleren, om zulke fouten te voorkomen. Wij kunnen hierin dan ook niet tegemoet komen of verder ingaan op deze klacht.Ik ga bij deze dit bericht sluiten.Fijne avond gewenst!Met vriendelijke groet,NoelleCustomer Service dé VakantieDiscounter----------------------------------------------Klachtenbox, 24 okt 2023 10:42 CEST [V60LDL-2YKEE]   [V60LDL-2YKEE]