Terug

€180 voor een naamswijziging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: De VakantieDiscounter

24/10/2023

Beste,We hadden in gedachten begin volgend jaar met onze baby (-1 jaar) een all-in vakantie te doen, wat aardig lukte, totdat de auto-fill van Google Chrome de ingevulde naam van de baby heeft veranderd.Dit resulteert in een extra kost van €180. Dit lijkt me veel voor een naamswijziging, niet?Deze kost past niet in ons budget en hadden dit dus ook graag anders gezien. Wat kunnen jullie doen om te helpen?Groeten,Thomas

Berichten (1)

De VakantieDiscounter

Naar: T. M.

25/10/2023

Uw aanvraag (2226943) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen.----------------------------------------------Noelle, 25 okt 2023 19:32 CESTBeste Thomas,Bedankt voor je screenshot!Ik zie op de screenshot dat je een klacht hebt ingediend via een ander bedrijf. Dit is niet onze klachtenafdeling waar je dit naar toe hebt gestuurd, dit gaat namelijk via het contactformulier.Ik zie ook dat de naamswijziging in behandeling is, dus daar ontvang je nog bericht over.De kosten voor het wijzigen van de naam ligt geheel bij de luchtvaartmaatschappij. Zij hanteren deze kosten voor het wijzigen en dit kun je terugvinden in hun voorwaardes. Hier hebben zowel wij als FTI, de uitvoerende organisatie, geen invloed op.Bij het maken van de boeking krijg je een aantal meldingen te zien, waarop wij vragen alle namen nogmaals te controleren, om zulke fouten te voorkomen. Wij kunnen hierin dan ook niet tegemoet komen of verder ingaan op deze klacht.Ik ga bij deze dit bericht sluiten.Fijne avond gewenst!Met vriendelijke groet,NoelleCustomer Service dé VakantieDiscounter----------------------------------------------Klachtenbox, 24 okt 2023 10:42 CEST [V60LDL-2YKEE] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [V60LDL-2YKEE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform