Terug

Ĺeveringen en na leveren

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Vanden Borre Kitchen

15/10/2025

Er loopt niets goed bij vandenborre keukens wilrijk zo'n slechte ervaring in klantenservice van hen uit . Bij levering rijden ze met open klep onze oprit op los tegen de gevel van ons huis en reageren niet eens op onze opmerking van de schade hiervan en doen of er niets is gebeurd is . Dan komt de man die de keuken ging plaatsen en blijkt dat hij bevestigd dat er een kast niet bij is geleverd dat op de bestelings bon mee staat als levering en en dat het werkblad van onze keuken niet corect was namelijk veel te dik en te kort afgemeten nu moeten ze mij eens uitleggen hoe dat kan gebeuren ze zijn komen opmeten voor de plaatsing moest gebeuren De man dat alles zou komen plaatsen heeft dan zelf gebeld dat dit ni kon en ze zeiden hem via telefoon gesprek dat het 4 weken kon duren voor alles opnieuw bij te bestellen ondertussen zijn we nu al reeds 18 weken verder en hebben ze gisteren pas geleverd en weer niet corect en compleet we namen zelf de beslissing terug contact op te nemen omdat ze zelf weeral niets lieten horen of terug mailen zelf hadden we over het probleem gemailt en gebelt da we nog niks hadden gehoort hoe het verder zou verlopen terwijl ze meerdere keren hadden gezegt ons telefonisch terug te contacteren dat ze steeds niet gedaan hadden wat wij niet echt klant vriendelijk vinden waarbij we dan te horen kregen dat de achterspatwand zelfs niet terug opnieuw besteld was nu moeten we weer terug wachten alvorens deze terug binnen is en besteld .wat gaat het volgende zijn communicaties zijn daar onder het personeel ook niet te vertrouwen de ene stuurt ons naar de andere maar er komt nog steeds geen oplossing tot nu heden uit de kast wanneer onze keuken eindelijk zou kunnen klaar zijn zonder problemen .dit zal van ons geen positieve mond aan mond reclame krijgen maar eerder een grote schande voor hun klantenbeheer met enkel bedrog en klantvriendelijkheid als ervaring naar ons toe .de familie dekind

Berichten (6)

Vanden Borre Kitchen

Naar: J. D.

16/10/2025

Geachte Heer De Kind, We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 15/10 die onze beste aandacht heeft gekregen. Kunt u ons een kopie van uw bestelbon sturen zodat wij een dossier kunnen openen ? Alvast bedankt, Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Svenja Service ClientèleKlantendienst s:vandenborrekitchen.be

J. D.

Naar: Vanden Borre Kitchen

16/10/2025

Bestelbon nr 210599 Keukenontwerper zoey bogemans Offerte 843/1

Vanden Borre Kitchen

Naar: J. D.

21/10/2025

Geachte Heer De Kind, We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 16/10 die onze beste aandacht heeft gekregen. Helaas kunnen wij geen dossier terugvinden met het opgegeven bestelnummer. Aangezien we ook niets in onze databank kunnen terugvinden op uw naam, willen we u vriendelijk vragen om ons een kopie van uw bestelbon of factuur te bezorgen, zodat we een dossier kunnen openen. Wij willen u er tevens op wijzen dat onze winkels franchisezaken zijn. Hierdoor heeft de klantendienst geen toegang tot hun documenten of systemen. Alvast bedankt, Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Svenja Service ClientèleKlantendienst s:vandenborrekitchen.be

J. D.

Naar: Vanden Borre Kitchen

22/10/2025

Factuur nummer 211405 Bestelbon 210599 Datum 08.03.2025 Vervaldatum 15.03.2025

J. D.

Naar: Vanden Borre Kitchen

22/10/2025

De kind jimmy Factuur nummer 211405 Bestelbon nr 210599 Datum 08.03.2025 Vervaldatum 15.03.2025

Vanden Borre Kitchen

Naar: J. D.

23/10/2025

Geachte Heer De Kind, We bevestigen de goede ontvangst van uw email van 22/10 die onze beste aandacht heeft gekregen. Aangezien wij geen informatie op uw naam in onze database terugvinden, zou u ons alstublieft, zoals gevraagd, een volledige kopie van uw bestelbon of factuur kunnen bezorgen? Alvast bedankt, Cordialement, Met vriendelijke groeten, Kind regards, Svenja Service ClientèleKlantendienst s:vandenborrekitchen.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform