Terug

¨Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

The Large

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: The Large

05/06/2023

Ik heb eind april 3 tshirts besteld bij the large. (Dit heb ik al meerdere keren gedaan en nog nooit een probleem gehad). 1 van de tshirts was te klein en heb voor deze een retour aangevraagd en opnieuw opgestuurd. (dit is soms al gebeurd en nog nooit problemen mee gehad). Deze keer kreeg ik melding dat 8 mei dit geleverd was. Na een paar dagen niets gehoord te hebben van ontvangst heb ik contact genomen met de klantendienst. Deze zei Er is inderdaad iets toegekomen de 8ste. Ik zal het pakketje aan de juiste afdeling geven. Dit vond ik al zeer raar.Daarna heb ik na een week terug geinformeerd en als antwoord gekrergen dat deze onderweg was naar het magazijn in Duitsland. Dat indien ik tegen vrijdag 26 mei niets hoorde terug contact moest opnemen.De maandag er op terug gestuurd want ik had niets gehoord. Geen reactie op de klantendienst. Elke dag opnieuw gestuurd maar wordt genegeerd.Op 1 juni heb ik een mail gestuurd, waar tot op heden ook geen reactie is.Als je beld naar The Large wordt er gezegd om te mailen of via fb.Zonet was ik van plan te sturen op facebook maar heb net heel veel reacties op posts van The Large gezien dat mensen al weken worden genegeerd en hun geld niet terug krijgen.

Berichten (2)

S. D.

Naar: The Large

22/06/2023

Het is al 2 weken dat er gezegd wordt om het geld terug te krijgen maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Wanneer ik informeer hierna worden mijn berichten enkel genegeerd.

The Large

Naar: S. D.

06/07/2023

Beste Sandy,Hartelijk dank voor je bericht en excuses voor de veel te late verwerking van je mail.Ik zag in je klantenaccount dat je retour al is teruggestort.Nog een fijne dag en als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Vriendelijke groetenMichaelaMaak altijd gebruik van de reply-knop wanneer je reageert op dit bericht en laat aub alle voorgaande correspondentie in je antwoord staan.Dit voorkomt onnodige vertraging bij de behandeling van je mail.Live Loud!De LARGE crew


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform