Beste, ik bestelde op 1/1/2023 de 'AquaTru Waterfilter-complete set' (order AQ1455).Al redelijk snel begon mijn toestel mankementen te vertonen. Op 29-5-2022 had ik hiervoor een e-mail verzonden waarin ik het probleem toelichtte. Omdat het defect verschillende oorzaken kon hebben werden mij instructies gegeven met de hoop dat ik het toestel op die manier zelf zou kunnen herstellen. Het probleem raakte echter niet opgelost (of het was maar van korte duur) waardoor ik nog vele malen een e-mail stuurde naar het bedrijf met telkens dezelfde klacht. Telkens weer werd mij gevraagd iets nieuw uitproberen om te kijken of dat zou helpen, hiervoor kocht ik dan ook nieuwe dingen aan zoals nieuwe vervangfilters, een ontkalkingsset,.... Ook dat kostte alles bij elkaar gerekend behoorlijk wat geld.Op 1/8/2023 heb ik dan uiteindelijk per email gecommuniceerd dat ik het niet oké vind dat ik enkel instructies (die überhaupt niet werkten) meegedeeld krijg. Ik vroeg dan ook of ik mijn toestel a.u.b. mocht terugsturen voor herstel (iets wat ze zelf nooit voorgesteld hadden hoewel het duidelijk was dat ik het niet kon oplossen).Uiteindelijk werd er gereageerd dat ik het toestel mocht terugsturen (natuurlijk ook weer op eigen kosten) en dat een van de techniekers het zou nakijken/herstellen.In augustus heb ik mijn filter teruggestuurd. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en word ik aan het lijntje gehouden want als ik vraag om een update is de technieker ofwel ziek, ofwel op vakantie,....De laatste e-mail die ik ontvangen heb dateert van 8/11/2023. Ik ben dus zeer ontevreden over de klantenservice.Het heeft mij al behoorlijk wat geld gekost en heb niet veel van het toestel gebruik kunnen maken. Het probleem sleept inmiddels ook erg lang aan.