Beste, Ik kocht via Go2Gate (https://be.gotogate.com/) volgende zaken:- heenvlucht Brussel - Alicante op 20 april 2021(SN3771)- terugvlucht Alicante Brussel op 25 april 2021 (met tussenstop in Zurich (LX2175 en LX788).Er is een probleem met mijn terugvlucht en die wordt door de luchtvaartmaatschappij geannuleerd. Zij stellen mij voor om via Frankfurt terug te keren. Doordat de luchtvaartmaatschappij zelf annuleert, mag de luchtvaartmaatschappij hiervoor geen kosten aanrekenen. Door Go2Gate word ik echter verplicht om een Service Fee van 30 EUR te betalen voor ik dat voorstel kan accepteren.Wanneer ik met de klantenservice van SN Brussels bel, zeggen zij mij dat doordat ik via Go2Gate geboekt hebt, ik niet rechtstreeks via hen het voorstel van die andere vlucht kan accepteren, maar dat ik dat via Go2Gate moet doen en dat die Service Fee volgens hen ook illegaal is.Na eindelijk (verschillende keren 10 minuten wachten) binnen te hebben geraakt op de klantenservice van Go2Gate (niet beschikbaar in Nederlands), zeggen zij dat ik verplicht ben om die 30 EURO te betalen als ik akkoord wil gaan met de herboeking of een terugbetaling van mijn vlucht wil.Ik word dus gedwongen om die service fee te betalen, met als risico dat als men morgen ook de vlucht via Frankfurt annuleert, ik weerom 30 EURO extra moet betalen.Het lijkt mij sterk dat telkens de luchtvaartmaatschappij annuleert ik gedwongen zou zijn om die Fee van 30 EUR te betalen. Ik ben nu verplicht om daar eenmalig akkoord mee te gaan, maar dat lijkt mij niet wettig. Bovendien lijkt die Fee mij niet in proportie te staan met het werk, vermits er hier sprake is van automatisch gegenereerde e-mails, en lijkt mij dat alleen al in strijd met de consumentenbescherming zoals opgenomen in het Wetboek Economisch Recht en de Europese Richtlijnen.