Terug

'proefperiode' bij bestelling DNA kit.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: MyHeritage

04/01/2023

Beste, mijn vriendin bestelde een DNA kit bij MyHeritage.Na het ontvangen en terug sturen van de test kon het resultaat ongeveer 6 weken duren stond er bij vermeld. Je kreeg hierbij een gratis proefperiode van een maand om de site optimaal te kunnen gebruiken.Alleen is deze proefperiode direct gestart na de bestelling van de DNA kit, terwijl ze deze nog niet eens had toe gekregen.Nu, een maand later zijn we nog wachtende op het DNA resultaat maar hebben ze de proefperiode al omgezet in een jaar abonnement van maar liefst €198,44.We hebben Myheritage vriendelijk via mail gevraagd om de proefperiode te laten starten op de dag dat we het DNA resultaat toe krijgen én de optie tot opzeggen binnen de maand.Maar ze antwoorden dat we de proefperiode niet heb geannuleerd en dat we nu een jaar het 'compleet abonnement' hebben.Ik ben niet blij met deze situatie en ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht van 14 kalenderdagen. (zie link)https://www.sepastop.eu/nl-be/kennisbank/herroepingsrecht/

Berichten (2)

MyHeritage

Naar: J. V.

04/01/2023

---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen---Dank u voor uw bericht naar het Support team van MyHeritage. Uw bericht is ontvangen. Hier is het ticketnummer voor deze kwestie, ter referentie: 1433490964.Bezoek in de tussentijd ons Helpcentrum voor directe antwoorden op de meest gestelde vragen, of bekijk MyHeritage Educatie voor meer informatie over de vele tools en functies op MyHeritage.Met vriendelijke groet,Het Support team van MyHeritageans-tid--d3b77953-206b-4ce7-a38b-93a6ee1dfc73--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69aeans-tid--d3b77953-206b-4ce7-a38b-93a6ee1dfc73--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae

MyHeritage

Naar: J. V.

04/01/2023

---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen--- Jenny (MyHeritage) 4 januari 2023 1:15 (UTC+02:00) Hallo,Dank u voor uw bericht. Ik begrijp dat u graag een terugbetaling wilt ontvangen voor uw afschrijving op MyHeritage.Helaas kan ik geen account op MyHeritage vinden onder het e-mailadres waarmee u schrijft. Het spijt me voor het ongemak.Om u te helpen, heb ik het e-mailadres nodig dat u hebt gebruikt om uw account bij MyHeritage te registreren en de volgende details met betrekking tot uw aankoopgeschiedenis:De laatste 4 cijfers van de creditcard die u heeft gebruikt om uw aankoop te doen en het creditcardtype of, als u via PayPal heeft gekocht, de PayPal-transactie-ID.Betalingsbewijs (het betalingsbewijs moet het bedrag, de naam van de creditcardhouder bevatten, precies zoals deze op de creditcard staat vermeld, en de datum van betaling).Als u DNA-kits op uw account heeft:Geef het kitnummer op van een van de DNA-kits die u beheert en de naam van de persoon aan wie het is toegewezen.Met de bovenstaande informatie kan ik uw account vinden en dit probleem voor u oplossen.Als je niet meer weet welk e-mailadres je hebt gebruikt om je aan te melden, kun je me ook alle e-mailadressen geven die je hebt gebruikt, of een bevestigingsmail bijvoegen die je hebt ontvangen van MyHeritage vanaf het moment dat je je account hebt aangemaakt, of een bevestigingsmail. vanaf het moment dat u uw aankoop heeft gedaan, of een link naar uw familiesite. Elk van deze zou nuttig zijn en mij in staat stellen uw probleem te onderzoeken en op te lossen.Stuur deze informatie door op deze e-mail te reageren.Met vriendelijke groeten,JennyMyHeritage-ondersteuningsteam Klachtenbox 4 januari 2023 1:07 (UTC+02:00) Klacht - 'proefperiode' bij bestelling DNA kit. - (CPTBE01689034-70) ans-tid--d3b77953-206b-4ce7-a38b-93a6ee1dfc73--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae         ans-tid--d3b77953-206b-4ce7-a38b-93a6ee1dfc73--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform