---Graag boven deze regel je antwoord plaatsen--- Jenny (MyHeritage) 4 januari 2023 1:15 (UTC+02:00) Hallo,Dank u voor uw bericht. Ik begrijp dat u graag een terugbetaling wilt ontvangen voor uw afschrijving op MyHeritage.Helaas kan ik geen account op MyHeritage vinden onder het e-mailadres waarmee u schrijft. Het spijt me voor het ongemak.Om u te helpen, heb ik het e-mailadres nodig dat u hebt gebruikt om uw account bij MyHeritage te registreren en de volgende details met betrekking tot uw aankoopgeschiedenis:De laatste 4 cijfers van de creditcard die u heeft gebruikt om uw aankoop te doen en het creditcardtype of, als u via PayPal heeft gekocht, de PayPal-transactie-ID.Betalingsbewijs (het betalingsbewijs moet het bedrag, de naam van de creditcardhouder bevatten, precies zoals deze op de creditcard staat vermeld, en de datum van betaling).Als u DNA-kits op uw account heeft:Geef het kitnummer op van een van de DNA-kits die u beheert en de naam van de persoon aan wie het is toegewezen.Met de bovenstaande informatie kan ik uw account vinden en dit probleem voor u oplossen.Als je niet meer weet welk e-mailadres je hebt gebruikt om je aan te melden, kun je me ook alle e-mailadressen geven die je hebt gebruikt, of een bevestigingsmail bijvoegen die je hebt ontvangen van MyHeritage vanaf het moment dat je je account hebt aangemaakt, of een bevestigingsmail. vanaf het moment dat u uw aankoop heeft gedaan, of een link naar uw familiesite. Elk van deze zou nuttig zijn en mij in staat stellen uw probleem te onderzoeken en op te lossen.Stuur deze informatie door op deze e-mail te reageren.Met vriendelijke groeten,JennyMyHeritage-ondersteuningsteam Klachtenbox 4 januari 2023 1:07 (UTC+02:00) Klacht - 'proefperiode' bij bestelling DNA kit. - (CPTBE01689034-70) ans-tid--d3b77953-206b-4ce7-a38b-93a6ee1dfc73--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae ans-tid--d3b77953-206b-4ce7-a38b-93a6ee1dfc73--ans-tid15dbd72d144945569bbb33e7cf8a69ae