Terug

'gratis' voucher hotelovernachting niet bepaald gratis

Closed Openbaar

Eurorest

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. T.

Naar: Eurorest

28/08/2018

Onze dochter heeft zich laten vangen door een emailaanbieding voor een 'gratis' voucher voor max. 5 hotelovernachtingen. Ze heeft deze besteld en hiervoor €28.50 betaald via onze PayPal. Nu blijkt dat, behalve deze betaling, de overnachting allesbehalve gratis is: verplichte dure maaltijden in het hotel. Ook is er weinig keuze aan landen/hotels, en is het quasi onmogelijk om de voucher te gebruiken voor 1 à 2 overnachtingen. En ze kan ook niet meer op de pagina om de gegevens in te vullen naar waar de voucher zou moeten worden gestuurd, tenzij er opnieuw betaald zou worden, dus ze heeft ook helemaal niets in handen.We hebben PayPal al verwittigd en gevraagd of de betaling kan geannuleerd worden. Wat kunnen we verder nog doen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform