Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met terugbetaling
Volgens mij is dit verjaard. En de kosten en interesten wegen niet op tegen de oorspronkelijke schuld , nu is de openstaande bedrag nog het dubbele van de aanvankelijk schuld. Dit overkomt mijn vriendin die leeft van een leefloon van 860 euro. Per maand. Een openstaande schuld gemaakt door een nichtje die enkele maanden onderdak genoot en die zonder medeweten een abonnement afsloot bij Proximus op Renilde haar naam en er dan vandoor ging .voor meer inl. Mag je mij bellen 0496 046112
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten