Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Premium zichtrekening
Beste, Eind 2018 sloot ik een hypothecaire lening af bij de bank Nagelmackers. Omdat we gunstige condities konden voorleggen konden we ook genieten van een premium zichtrekening aan een maandelijkse kost van €2.Een van de voorwaarden om in andere omstandigheden deze premium rekening te verkrijgen is het beleggen van 75.000 EUR., maar dit zou echter geen probleem vormen volgens onze toenmalig adviseur.Vandaag vernemen we echter door bovenstaande reden geen recht meer te hebben op deze premium rekening.We worden dan ook automatisch overgeschakeld naar een standaard pakket dat €7 per maand zal kosten.- Deze kostprijs ligt veel hoger dan concurrerende banken voor een standaard zichtrekening.- Kunnen we alle rekeningen afsluiten bij Nagelmackers en onze lening verder afbetalen vanuit een andere bank? - Waarom verkregen we eerst het premium pakket? Mij lijkt het normaal geen 75.000 EUR te kunnen sparen in het eerste jaar na nieuwbouw?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten