Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Valse facturen + aanmaningen
Beste,Ik heb recent op 16 mei 2019 van de firma Dorivit B.V. een aanmaning gekregen van een factuur met factuurnummer 19719479 op dd. 12 februari 2019.Tot op heden heb ik nooit een factuur ontvangen van deze firma, noch heb ik voor deze firma iets besteld.3 weken later kreeg ik een brief van een gerechtsdeurwaarder gevestigd in Nederland meer bepaald Amsterdam die een vordering eist van een bedrag ten waarde van 203,01 euro.Deze gerechtsdeurwaarder heeft nog een aanmaning gestuurd op 19 juni 2019 voor 203,13 euro.Graag wens ik dat dit probleem wordt opgelost, dat ik geen betaling moet uitvoeren voor producten die ik niet heb besteld, noch ontvangen.Ik heb reeds ook klacht ingediend bij de lokale politie Antwerpen-oost.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten