Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met betalingen
Beste ,Vorige maand had ik achterstallige bedrag open van 3 maanden , Ik heb via mail met U collega contact opgenomen dat ik een financieele probleem heb en dat het moeilijk was voor het totale bedrag te kunnen betalen , en daardoor moest ik tenminste een bedrag betalen voor 19 april zo dat ik niet geregistreerd zal moeten zijn bij nationale bank , en dit heb ik ook gedaan bedrag was op 19 april betaald maar toch staat ik geregistreerd op nationale bank en mijn dossier is naar de incasso bureua verstuurd , Ik wil dat u het dossier na kijkt en een kans geeft dat ik niet met incasso bureu moet betalingen doen maar aan jullie en zonder enige achterstallingen , en mijn dossier terug verzuiverd wordt op nationale bank Mvg Baskurt - Devecioglu
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten