Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onterechte ingebrekestelling
Beste,Een maand geleden bestelde ik 2 cilinders voor een sodastream bij sodastreamstore.nl. Ik ging ervanuit dat deze betaald waren via PayPal (dat was in orde volgens de site). Ik kreeg de cilinders thuis geleverd zonder factuur en ontving op 17/01/2020 nog één email van het bedrijf (die ik nog heb, dus ze hadden wel het juiste e-mail adres) om een review te schrijven. Verder geen mails nog factuur via de post. Op 02/03/2020 ontving ik van billink afterpayment services een ingebrekestelling voor de sodastream cilinders waarbij ik 12.50 euro extra zou moeten betalen per cilinder (dus de prijs van de cilinders 25euro + 25 euro extra en 5euro administratie kosten = 55euro). Ik zou ook binnen de 5 dagen moeten betalen of er komt 40euro bij. Kan dit zomaar? Dit lijkt wel oplichterij. Ik heb mijn PayPal nagekeken en er is niets afgegaan van mijn rekening voor de cilinders, dus deze zijn blijkbaar nog niet betaald. Alles bij elkaar lijkt mij dit opzettelijke misleiding. Ik wens dan ook de extra kosten niet te betalen aangezien het om opzettelijke misleiding gaat.Met Vriendelijke groeten,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten