Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
fraude
Geachte,Ik ben mogelijk het slachtoffer van een oplichting.Ik heb een brief thuis gekregen van een mogelijke verzekering.Deze brief is zeer geloofwaardig opgesteld dat ik denk dat er al veel slachtoffers zijn.Dit voorval is uit de lucht gegrepen en heb ook geen weet hiervan.Ik ben zeker op die datum niet op de mogelijke plaats geweest wat niet op deze brief vemeld staat.Ik ben ook niet aangesproken geweest of een wisseling van gegevens geweest.Er is een namaak schade formulier dat geen volledige beschrijving van de geleden schade. Graag had ik deze gemeld en voel mezelf hier zeer bedrogen bijWelke stappen moet ik ondernemen om dit te laten onderzoeken.Met vriendelijke groetenWalter Willems
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten