Terug

Wister - Stopzetting ongewenste dienst en terugvordering kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Wister

06/08/2020

Beste, Ik heb vorige week een klacht mail gestuurd naar support.be@wister.eu en kreeg nog steeds geen antwoord. Er worden ongewenst betalingen aangerekend op het nummer 0488 254509 (naam Paul Schaekers) via Proximus voor mobiele betalingen (deze service werd nooit bewust aangevraagd!). Dit moet onmiddellijk stoppen en alle reeds gefactureerde bedragen dienen te worden terug gestort. Voor vragen hierover kan u me steeds contacteren op het nummer 0471 01 82 44.Ik wil ook bewijs waar en wanneer dit volgens jullie zou afgetekend zijn door de gebruiker. Indien u dit niet doorgeeft, zal dit een gerechtelijk staartje krijgen. Deze fraude moet stoppen, nu!Het is trouwens even schandalig dat een grote speler als Proximus zich hier al jarenlang rijk mee maakt ten koste van zijn klanten. Op google zie ik klachten meer dan 5 jaar terug, ongelooflijk.Wouter

Berichten (1)

Wister

Naar: A. C.

04/09/2020

CPTBE01002184-77Geachte,Bedankt om contact op te nemen met onze dienst.Ik kan u bevestigen dat uw abonnement stop is gezet op 6 Augustus.Evenals de creditnota die is aangemaakt voor u op 2 September. U gaat datterug zien op uwfactuur van de Oktober.Er worden geen verdere kosten in rekening gebracht.Met vriendelijke groet,Klantendienst Wister.Op zo 30 aug. 2020 om 19:51 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform