Geachte mevrouw/heer,
Op 22/08/2024 kocht ik een pixel 9 pro grip case in uw winkel en betaalde ik er 54,90 voor.
Na 9 maand vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de lijm is losgekomen en de case valt uit elkaar.
Op 26/05 mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat ik het product gebruikt heb. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat uw product te snel stuk gaat.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs