Geachte,er zijn volgende problemen:1. Na de werken uitgevoerd op 20.11 in de regenwaterput op de volgende adres Witteleertouwersstraat , 8000 Brugge, zijn we 24 uur lang zonder water in de toiletten geweest. Ik heb op 21/11 om 7u een email naar bedrijf hiervoor verzonden. De eigenaar was hier ook op de hoogte van gebracht geweest.2. De werkers hebben de buitenkraan opengezet en vergeten te sluiten. Dit met resultaat dat het stadswater non stop de regenwaterput heeft gevuld, maar de pomp deze terug uit pompte. Ik durf niet te denken hoeveel water er in deze periode voor onze rekening is weggepompt geweest. Uiteindelijk is de zekering gesprongen en heeft pas dan de pomp stoppen met werken.Dit is meegedeeld geweest door de werker die volgende dag om 19u langs geweest is en de problemen heeft geconstateerd. De eigenaar is hier ook op de hoogte van gebracht geweest.3. De verwarming heeft 2 weken op het gelijkvloers niet gewerkt. Na het ketelonderhoud zijn de instellingen foutief gewijzigd geweest. Het was zeer koud tijdens deze periode, het gelijkvloers was niet bewoonbaar.Ik heb de fotos als een bewijs.De werker die pas langs geweest op 3/12 ( na 2 weken!!) heeft de instellingen correct aangepast waarna de verwarming terug is beginnen werken.Ik heb de eigenaar van de bedrijf vriendelijk gevraagd om deze factuur aan te passen als excuses voor de gedane problemen. Maar hij heeft naar mij gebeld om 20.30 uur (volgens mij veel te laat) , hij was echt onvriendelijk, en dreigde een advocaat in te schakelen als ik niet onmiddellijk zou betalen.Absoluut niet normaal.Als excuus voor het ongemak en de onvriendelijke houding verzoek ik deze factuur te annuleren.Voor de andere uitgevoerde werken de factuur was betaald.Met vriendelijke groeten,Elena