Terug

Weigering herstelling binnen garantieperiode

In behandeling Openbaar

Coolen Jo

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

V. G.

Naar: Coolen Jo

21/10/2025

Beste, Na de aankoop van een tweedehandswagen duiken er al snel verschillende problemen op. In eerste instantie toont de verkoper bereidheid tot het herstellen hiervan, maar naarmate de kosten dreigen op te lopen, wordt dit een probleem. Wij hebben lang geprobeerd om tot een oplossing te komen, maar te vergeefs. Als laatste hebben wij 2 aangetekende brieven verstuurd zonder resultaat. Gezien de verkoper weigerde om de nodige herstelling uit te voeren, hebben we uiteindelijk om een terugbetaling van de wagen gevraagd. Bij deze voegen we de aangetekende brieven en de antwoorden die we hierop mochten ontvangen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform