Geachte mevrouw/heer,
Op 02/2024 kocht ik een Bemco elektrische boiler 10L van uw bedrijf en betaalde ik er 133.10€ voor.
Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
In het bijzonder, een elektrisch defect, de zekering springt af bij het opzetten van het toestel.
Het toestel is reeds gedemonteerd uit veiligheidsmaatregel en er zijn al verschillende mails naar jullie after service gestuurd zonder resultaat.
Het toestel staat hier klaar om op te halen indien van toepassing.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Luk Meulenaere
Bijlagen:
• Orderbevestiging Factuur Nr 20/400306
• Betalingsbewijs