Terug

Voorschot limo kwijt?

In behandeling Openbaar

Limousines Yves

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Limousines Yves

10/05/2020

Een aantal maanden geleden bestelde ik een limousine via mail voor mijn verjaardagsfeest in discotheek Baia op 21/03. Alles was geregeld en ik moest €150 voorschot betalen, wat ik ook gedaan heb via overschrijving. Door Corona kon mijn verjaardag niet doorgaan, ik heb dit dan ook laten weten aan hem en hij zei dat dit geen probleem was maar vanaf ik vroeg of ik mijn voorschot terugkreeg, kreeg ik geen antwoord meer op mijn mails.. Nadien probeerde ik een bericht te sturen via Whatsapp, dit heeft hij gewoon bekeken en me meteen geblokkeerd. Dan probeerde ik via zijn Facebookpagina, deze berichten heeft hij gewoon bekeken maar ook niet geantwoord. Heb nochtans in mijn laatste bericht gezegd dat ik naar de politie zou gaan maar dat doet hem precies niet veel.. Een vriendin van mij stuurde hem dan via Instagram om zogezegd ook een limo te huren bij hem en eerst reageerde hij maar vanaf ze naar de annulatievoorwaarden vroeg reageerde hij niet meer en heeft hij haar geblokkeerd. Het rare is dat er op zijn website ook nergens voorwaarden terug te vinden zijn, wat raar is voor zo een bekend bedrijf want hij vervoert vaak BV's, vandaar dat ik dacht dat het betrouwbaar was. Dat leek ook als je naar de recensies kijkt op Google. Gisteren ben ik ermee naar de politie geweest maar zij zeiden dat het geen nut heeft om klacht neer te leggen omdat daar toch niet echt iets mee gedaan wordt. Ze raadden me aan om te informeren bij een advocaat of bij de kamer van koophandel. Het eerste ben ik sowieso niet van plan want dat kost weer geld.. Kunnen jullie me helpen aub? Heb reeds een recensie geplaatst en mijn verhaal overal gedeeld want ik wil vooral vermijden dat hij nog mensen in het zak zet!

Berichten (3)

Limousines Yves

Naar: L. L.

10/05/2020

Beste de algemene voorwaarden staan op website volgens de wet aub dank uMevrouw lazzara is begonnen met laster campagne bedreigingen enz mijn schadevergoeding zal groter zijn dat zij terug wil ze maant iedereen aan. Mijn facebook en andere sociale mediaRoept ze mensen op die me niet kennen en versprijden slechte info de algemene voorwaarden staan op site en heb nooit contract terug grkregen vsn hasr dat ik opstuurde per post elke dsg zoekt ze iets anders om de media me slecht te maken spijtig genoeg vandaar aag maandag word er klacht ingediend laster eerroof ze zal verschieten heb nooit ieman bedrogen of gedaanIk dank u van harte yvesOp zo 10 mei 2020 13:20 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

L. L.

Naar: Limousines Yves

10/05/2020

Grappig dat u nu wel ineens kan antwoorden, toch erg he dat ik eerst een klacht moet indienen bij Test Aankoop vooraleer ik een antwoord krijg van u. Ten eerste wil ik mijn €150 terug, ten 2de heeft u nooit over een contract gesproken en het al zeker niet opgestuurd want ik heb nooit iets ontvangen en ten 3de staan uw voorwaarden niet op uw website. Dus u bent niet enkel een oplichter maar ook nog eens een leugenaar. En zoals u in mijn vorige bijlagen kon zien waren er nog mensen met slechte ervaringen met u dus ik ben niet de enige )

L. L.

Naar: Limousines Yves

10/05/2020

Ik heb net heel uw site bekeken en geen algemene voorwaarden gevonden. Indien ze er toch staan, zijn ze toch heel goed verstopt. U verwacht toch niet na een voorschot van €150 betaald te hebben, dat ik het hier zo bij laat wanneer u op geen enkel van mijn berichten antwoord en deze enkel bekijkt, om nadien nog eens mijn telefoonnummer te blokkeren? Verwacht u dan van mij dat ik positieve dingen zal verspreiden op sociale media? Als u zo eerlijk bent en nooit iemand bedrogen hebt, kan u mij dit tegendeel bewijzen. Maar ik heb van u nooit informatie gekregen over een contract en ook geen contract ontvangen per post. Het enige wat ik wens is mijn voorschot terug aangezien ik mijn feest heb moeten annuleren omwille van covid-19. Ik doe dit ook niet voor mijn plezier!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform