Op 12/11/2018 werden 3 eiken binnendeuren in onze woning geplaatst. Bij de plaatsing leek alles in orde. Op 19 juni 2019 stellen we vast dat een van de deuren (deur WC) niet altijd meer kan gesloten worden. Per mail wordt het bedrijf hiervan dezelfde dag een eerste keer in kennis gesteld, evenwel zonder reactie. Op 26 juni 2019 wordt getracht telefonisch contact te krijgen, wat niet lukt. Dezelfde dag wordt een herinneringsmail gestuurd. Op 27 juni 2019 ontvang ik een mail dat de nodige aanpassingswerken kunnen worden uitgevoerd voor een bedrag van 150€, en dat, indien de werken langer duren dan een uur, 50€ extra per uur wordt aangerekend.Hiermee zijn we niet akkoord omdat dit in tegenstrijd is met punt 8 “Gebreken” van de algemene verkoopsvoorwaarden van de factuur en de artikelen 1649quater en 1649quinquies van het Burgerlijk Wetboek, eveneens vermeld in de verkoopsvoorwaarden.Het betreft hier duidelijk een verborgen gebrek, dat de deur ongeschikt maakt tot het gebruik waarvoor het bestemd is. De klacht van het verborgen gebrek werd binnen de 14 dagen na ontdekking schriftelijk ter kennis gebracht aan de opdrachtnemer.Volgens de bovenvermelde bepalingen (verkoopsvoorwaarden, Burgerlijk Wetboek) is het bedrijf aansprakelijk voor elk gebrek dat zich manifesteert binnen een termijn van twee jaar vanaf de levering/plaatsing, in dit geval dus tot 12/11/2020.Per aangetekend schrijven van 1/07/2019 werd het bedrijf officieel in gebreke gesteld.Op 15/07/2019 ontvangen we een mail, waaruit we citeren:“Wij hebben een uitgebreid cliënteel en hebben dagelijks service te verlenen voor herstellingen waarvoor wij al dan niet verantwoordelijk zijn.Wij hanteren daarom een forfaitaire bijdrage die ons in staat stelt om onze service tot het beste uit te voeren. “Per mail van 18/07/2019 beantwoorden we deze mail, en wijzen de aannemer nogmaals op zijn plichten en manen hem aan de nodige aanpassingen uit te voeren, zonder bijkomende kosten voor onzentwege. Er komt geen reactie.Op 22/08/2019 sturen wij nogmaals een mail met de vraag om data voor te stellen om het probleem op te lossen. Maar ook nu weer zonder gevolg.Daarom deze klacht.We vragen een onmiddellijke herstelling van het probleem zonder bijkomende kosten voor onzentwege.