Geachte mevrouw/heer,
Op 23-03-2022 ontving ik een Classic collectie relax fauteuil, lazy chester Relax en betaalde ik er €1723.30 voor.
Na 29 maanden en na een grote herstelling (bon 100147) vanaf de aankoop, vertoont het product nog steeds gebreken samen met de communicatiemanier en de herhaaldelijke fouten is het vertrouwen in het Brand Chesterfield beschadigt.
Meer specifiek, deels foutieve kleur afwerking leer rugleuning.
Op 05-08-2024 heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het probleem onder garantie kwaliteitsvol op te lossen en vanuit de informatie van jullie deelwinkel (chesterfield Alken) is de enige juiste oplossing een volledig nieuwe fauteuil.
Overigens is dit niet het eerste voorval dat wij met jullie bedrijf voor hebben.
In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens jullie eigen garantie voorwaarden van 5 jaar dit voorval binnen de voorwaarden valt. En de aanhoudende negatieve houding van jullie service medewerkers (zie mail in verband met Relax Lazy.pdf) Ben ik genoodzaakt om het voorval via een andere weg aan te vliegen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
Garantie voorwaarden
Mail verkeer
Order bevestiging
Reparatie bon
Foto's issue
Officieel Certificaat