Geachte mevrouw,
Op 26/11/2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor een totale renovatie van onze badkamer. Deze renovatie zou aanvankelijk 1 week duren. Ondertussen zijn we een half jaar verder en zijn de werken jammer genoeg nog steeds niet correct uitgevoerd.
Op 14/05/2025, na de laatste interventie, stelden we vast dat volgende werken nog steeds niet voldoen:
• de geplaatste radiator voldoet (nog steeds) niet aan degene die we bestelden (zie factuur): een design radiator twv 1019,71 !!!! Zeker geen design, de aankoopprijs bedraagt slechts €125 volgens de door jullie mee geleverde barcode. We vroegen een thermostatische kraan, ook deze is niet geplaatst !
• er ontbreekt nog steeds een hoekprofiel aan het plafond
• ook zijn er stukken wandbekleding te kort afgezaagd en dan opgevuld met siliconen
• voor alle extra interventies zijn we in totaal 6 volledige dagen thuis gebleven, zonder op voorhand geïnformeerd te worden over het uur van aankomst, dit ondanks veelbelovende mails telkens de dag ervoor... ???
° ook hebben we tijdens de winter gedurende 2 maanden zonder verwarming gezeten in de badkamer. Omdat de nieuwe te plaatse verwarming veel te hoog was (kwam voor het raam) moesten we de badkamer met een elektrisch vuurtje verwarmen wat niet echt haalbaar is (max 20°) en dit dus gedurende 2 maanden!
Voor al deze tekortkomingen stellen we voor om het te nog betalen bedrag van €2500 te laten vallen, zodat we zelf een andere firma kunnen contacteren om dit alles in orde te brengen.
Gelieve te willen reageren binnen de 5 dagen om dit praktisch verder uit te werken.
Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Offerte/Overeenkomst: zie vorige mail
- Bewijs schade: zie vorige mail