Beste
Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met de afsluitklep van uw kachel. We begrijpen dat deze situatie frustrerend is, zowel voor u als voor ons, en wij willen u graag de situatie nader toelichten en onze inspanningen om het probleem op te lossen en de daar bijhorende lange wachttijd verduidelijken.
Tijdens het vegen van de schoorsteen heeft de schoorsteenveger gemerkt dat de afsluitklep van uw kachel los was gekomen. Omdat het om een oude kachel gaat, was het helaas onvermijdelijk dat er op termijn onderdelen zouden verslijten of breken. Sindsdien zijn we actief op zoek geweest naar een vervangende afsluitklep. Echter, door het oude model van de kachel, zijn we tegen de uiaging aangelopen dat er weinig leveranciers zijn die dit specifieke onderdeel nog produceren of op voorraad hebben.
We hebben herhaaldelijk contact gehad met verschillende leveranciers die aanvankelijk aangaven het onderdeel op voorraad te hebben, maar helaas kregen we telkens te horen dat dit toch niet het geval was. Dit heeft ervoor gezorgd dat er veel tijd verloren is gegaan in de zoektocht naar een oplossing. Wij begrijpen dat dit niet alleen vervelend is, maar ook teleurstellend voor u. Echter geven wij nog niet op en blijven wij proberen om een leverancier te vinden.
Daarnaast onderzoeken we momenteel een tweede mogelijkheid om het probleem op te lossen: het vinden van een kleine gieterij die in staat is om de klep op maat te maken. Dit is echter ook geen eenvoudige taak, gezien de specifieke eisen van het onderdeel.
We begrijpen dat dit voor u frustrerend is en dat u verwacht had dat we u sneller konden helpen. We hadden u wellicht vaker op de hoogte moeten houden van onze vorderingen, en daarvoor willen we onze excuses aanbieden. We blijven echter actief werken aan een oplossing en zullen u direct informeren zodra we een concreet resultaat hebben.
We hopen op uw begrip in deze kwestie, gezien de omstandigheden, en zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Wij stellen het zeer op prijs dat u geduldig bent geweest in deze situatie, en we hopen op uw begrip in deze kwestie, gezien de omstandigheden. Wij hopen dat we dit probleem spoedig voor u kunnenoplossen.
Met vriendelijke groeten
Roof-Clean cvba
Munsterbilzenstraat 3
3740 Bilzen-Hoeselt
België – Belgium
BE0695.675.684
T: +32 (0) 489 11 03 01
M:info@roof-clean.be
W:www.roof-clean.be
Like ons op Facebook!
Op woensdag 12 maart 2025 17:30:23 +01:00, schreef klachten@test-aankoop.be: