Mijn man, Tom De Vos (Abonneenummer 1346286-23 bij Test Aankoop) is op 3 oktober 2014 overleden. In 2003 hebben wij samen en eigendom gekocht en hebben wij beiden een schuldsaldo/levensverzekering afgesloten. Mijn man Tom had zijn schuldsaldo/levensverzekering bij Delta Lloyd.10/11/14: De notaris (Filip Wuyts in Kapellen) die belast is met de afhandeling van het overlijdensdossier stuurt een mail naar Delta Lloyd met de vraag om een fiscale lijst door te sturen.14/01/15: De notaris stuurt mij een mail om te laten weten dat Delta Lloyd nog steeds geen fiscale lijst heeft doorgestuurd en zegt dat hij de maatschappij nogmaals zal contacteren.11/02/15: Ik krijg via de post de vergoedingskwijting opgestuurd door Delta Lloyd (zie bijlage 1). Ik heb die kwijting dezelfde dag nog ingevuld, ondertekend en opgestuurd. 20/02/15: Ik krijg een brief van Delta Lloyd (zie bijlage 2) waarin ze me laten weten dat ze de vergoedingskwijting goed hebben ontvangen en of ik nog een recto verso kopie van mijn identiteitskaart kan opsturen. Vanaf het moment dat in hun bezit is gaan ze over tot uitbetaling. Ik heb die kopie dezelfde dag nog verstuurd.06/03/15: Nog steeds geen uitbetaling gebeurd. Ik stuur Delta Lloyd een mail om te informeren of er iets is mis gegaan (misschien de brief met de kopie niet ontvangen?). Ik krijg geen antwoord.20/03/15: Opnieuw dezelfde brief in de bus. Zelfs de datum is dezelfde. Aangezien ik al een kopie had opgestuurd van mijn identiteitskaart stuur ik hen een mail voor meer duidelijkheid. Geen antwoord.25/03/15: Nog steeds geen uitbetaling dus ik stuur opnieuw een mail voor meer duidelijkheid en ik zeg hen dat ik opnieuw een kopie van mijn identiteitskaart zal opsturen, aangetekend deze keer zodat ik een bewijs in handen heb.26/03/15: Ik verstuur de kopie van mijn identiteitskaart via een aangetekende zending naar Delta Lloyd. De brief wordt de volgende dag (vrijdag 27/03) om 9.03u afgeleverd (zie bijlage 3)31/03/15: Antwoord van Delta Lloyd op mijn mail van 26/03. Het is echter geen antwoord op al mijn vragen maar een bijna exacte kopie van die twee brieven die ik eerder ontving met de vraag of ik een kopie van mijn identiteitskaart kan opsturen.31/03/15: Dezelfde dag nog stuur ik hen de zoveelste mail om uit te leggen dat ik die kopie al 2 keer heb opgestuurd, waarvan 1 keer aangetekend. Ik heb hen het bewijs van die aangetekende zending doorgestuurd evenals een kopie van mijn identiteitskaart via mail.Vandaag 08/04/15 Nog steeds geen enkele reactie van Delta Lloyd en nog steeds geen betaling.Ik wil dat deze lijdensweg stopt. Het is al erg genoeg dat ik mijn man veel te vroeg heb moeten verliezen, dat dit nog niet erger moet gemaakt worden door mij zo aan het lijntje te houden. Na 6 maanden wil ik dit afsluiten zodat ik eindelijk de tijd vindt om dit verlies een plaats te geven in mijn leven. Ik heb nog wel andere dingen te doen dan me met zulke zaken bezig te houden. Ik sta er nu alleen voor met mijn dochter van 13 jaar.Ik dank jullie voor de hulp.