Terug

Uitbetaling levensverzekering Allianz

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Allianz Benelux

18/02/2021

Ik wacht sinds 3/12/20 op de uitbetaling van een levensverzekering. Allianz ontving de nodige documenten. Sindsdien heb ik verschillend e-mails gestuurd die blijven onbeantwoord. Telefonisch contact is zo goed als onmogelijk (al onze medewerkers zijn aan de lijn). Tot hiertoe 2 maal telefonisch contact gehad met een dame (Mevr Cathy Hanssen) die belooft terug te bellen maar niets onderneemt. De verantwoordelijken (Mevr Marleen Brics & Mevr Bonhomme) zijn 'toevallig' steeds onbereikbaar. Corona is geen excuus!Ik ben zelfstandig en heb sinds vorig jaar geen inkomen, en ook dit jaar is er van inkomen geen sprake. De dringende uitbetaling van mijn levensverzekering is noodzakelijk om te overleven. Ik heb geen enkel vertrouwen meer in Allianz.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform