Terug

toonzaalkorting

Closed Openbaar

Kôkon Slaapcomfort

Start een klacht

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

L. M.

Naar: Kôkon Slaapcomfort

24/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 14/04/2025 hebben wij bij jullie een Beka boxspring toonzaalmodel gekocht voor een bedrag van € 1.800. Toen we op de parking stonden merkten wij de affiche op van -20% op alle Beka en Lattoflex toonzaalmodellen. Wij kregen de korting niet en dachten dat het een vergissing was. De winkel was ondertussen gesloten en dus mailden we de dag erna. Het antwoord was negatief. De korting was opzettelijk niet toegekend. We hadden een actiemodel gekocht en daar was toevallig geen korting op gerekend. Op de affiche stond op ALLE Beka toonzaalmodellen. Ondertussen hebben jullie de affiche van de winkel aangepast en er met rode stift 'niet op actiemodellen' op geschreven. Een nieuw bed of een toonzaalmodel voor dezelfde prijs? Ondertussen dreigden jullie telefonisch met een schadevergoeding mocht de bestelling niet doorgaan. Wij wachten uw antwoord af. Met vriendelijke groet,

Bemiddeling door Testaankoop 24 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform