Terug

Terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Celestia

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. D.

Naar: Celestia

01/04/2025

Een online bestelling die ik wil terug sturen, wordt niet aanvaard. Ik heb al verschillende mails verstuurd om mij een document over te maken om de goederen terug te sturen. Telkens krijg ik het antwoord dat ik de goederen mag houden, maar dat ik niet het volledige bedrag van 89,95 euro terug krijg. Ik heb duidelijk vermeld dat ik de goederen niet heb geopend. Het lijkt alsof het bedrijf tijd aan het rekken is tot de maand na levering voorbij is.

Berichten (1)

Celestia

Naar: A. D.

03/04/2025

Hoi Klachten, We willen je laten weten dat we de terugbetaling voor de betreffende bestelling hebben verwerkt en deze succesvol is afgerond. We hebben de klant hierover geïnformeerd, en om aan hun verzoek te voldoen, mag de klant het item behouden. We denken dat deze oplossing de zorgen van de klant zou moeten verhelpen en hun tevredenheid garandeert. Als je nog vragen hebt of extra hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je aandacht! Vriendelijke groeten, Janneke van Celestia klantenservice www.celestiabeauty.nl Op 1 april 2025 om 12:00:34 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [6RRJK9-9NP4D]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform