Terug

Terugbetalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

C. D.

Naar: amazon.com.be

26/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17/09/2025 kocht ik een "GeForce RTX 5080 16G INSPIRE 3X OC" en "Samsung 990 PRO MZ-V9P4T0BW - SSD" in uw online winkel en betaalde ik €1716.38. Ik ontving het pakket op 18/09/2025 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder was de verpakking van "GeForce RTX 5080 16G INSPIRE 3X OC" leeg. Het verzendlabel op de doos laat een totaal gewicht van het pakket zien van 0.86 kilogram, wat overeenkomt met de lege doos. Het ontbrekende product weegt 1,47 kilogram. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk terug te betalen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, 171-8934153-6697912 Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 26 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform