Beste heer Slegers,Wij hebben al een hele tijd geleden geprobeerd een monteur uw kant op te sturen maar helaas was dit steeds niet gelukt vanwege diverse redenen. Na uw klacht te hebben ontvangen, heb ik nogmaals lopen bellen met desbetreffende monteur om op een strenge manier aan te geven dat hij direct contact met u moet opnemen om nou eindelijk een afspraak in te plannen. Dit heeft hij vanmiddag blijkbaar gedaan, maar heeft u geweigerd een afspraak te maken. Nou weet ik uw beweegredenen niet maar wij hebben niet heel veel opties aangezien u in het buitenland zit. Ook zou ik u graag willen herinneren aan het feit dat wij u al een keer een creditnota hebben toegestuurd van Eur75 vanwege '˜'transportschade'' waar wij destijds het volgende over hebben gezegd:'˜'Zoals eerder vermeld, hebben wij ons best gedaan om tot dit bedrag te komen door de discussie voor u aan te gaan wat betreft het zetten van een handtekening voor ontvangst. Ik begrijp heel goed dat dit helaas door u partner ontvangen is en dat zij zonder dit te weten, heeft getekend voor schadeloze ontvangst van het pakket. Maar hiermee vervalt in principe de verzekering voor transportschade.''Ondanks het feit dat u niet aan onze voorwaarden heeft voldaan, waren wij bereid u enigszins tegemoet te komen door middel van een creditnota. Wij vragen al onze klanten de ontvangen koelingen goed te controleren bij het lossen omdat wij werken met externe transporteurs en er kan helaas altijd wel iets mis gaan. Zo was dit dus het geval bij u, de koeling bleek wat esthetische schade te hebben en een klein deukje aan de bovenkant. Nou heb ik u een creditnota hiervoor verstuurd en een vervangend onderdeel. Vervolgens kregen wij een belletje waarin u verbaasd vroeg of de koeling wel nieuw was en niet tweedehands omdat er '˜'kauwgom'' in de koelkast zou zijn. Uiteraard was dit geen kauwgom maar een stukje rubber/klei voor het afdichten van kleine gaatjes bij bedrading zoals tegen condens etcetera.Nou vraag ik u of u ons een bericht kunt sturen zodat wij samen met u een afspraak kunnen inplannen voor een monteursbezoek want wij zullen niet overgaan tot een terugbetaling.Met vriendelijke groeten/With best regardsBurkay CetinkayaSales Marketing DirectorT023-5769984Einfo@alfahoreca.nlAlfa Horeca EquipmentDrukkersweg 102031 EE, Haarlemwww.Alfahoreca.nl