Terug

Terugbetaling na annulering bestelling

In behandeling Openbaar

www.onlinegroen.be

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: www.onlinegroen.be

24/02/2024

Beste, op 6 feb jongstleden bestelde ik online 6 grote coniferen bij onlinegroen.be voor 399.84€. In onze bestelling hadden we bij opmerkingen gezet dat deze ten laatste op 17 feb moeten geleverd zijn. Op hun website stond dat bestellingen binnen de 7 werkdagen worden geleverd, dus dat leek mij geen probleem te zijn. Op de website stond bij status van onze bestelling enkel bezig met verwerken. Aangezien wij wilden weten wanneer de levering zou doorgaan hebben wij herhaaldelijk getelefoneerd, maar er werd nooit opgenomen. Op 22 feb hebben wij dan beslist om de bestelling per mail te annuleren en lokaal andere coniferen te kopen. Waarop zij het volgende hebben geantwoord: Goedendag, de annulering is niet binnen 48 uur na bestelling. Wij zijn dan genoodzaakt 25% van het orderbedrag te rekenen. Het resterende bedrag zullen wij terugstorten op uw rekening. Dit lijkt mij toch niet wettelijk. Zij hebben op geen enkel ogenblik prestaties geleverd. Als we de status van onze bestelling bekeken stond er enkel bezig met verwerken. Ik wil mij beroepen op het herroepingsrecht en wil het volledige bedrag terug en heb dit in een antwoord per mail laten weten. Tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen of een terugbetaling ontvangen.Achteraf hebben we bij de reviews de bedenkelijke gang van zaken gelezen bij het bedrijf.Een aanmaning van jullie kant maakt allicht iets meer indruk dan van een enkele particulier.Dus daarom wil ik graag beroep doen op jullie diensten.Alvast bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform