Beste Johan,
We hebben uw klacht via test-aankoop.be ontvangen en vinden het jammer dat u heeft besloten om af te stappen van het EEVE-project. We betreuren het dat u niet op onze eerdere e-mail heeft gereageerd, waarin we aangaven dat de termijn voor een terugbetaling inmiddels ruimschoots is verstreken. Bij het binnen brengen van uw Willow, heeft u aangegeven niet verder te willen gaan maar u heeft geen verzoek tot terugbetaling geuit. Had u dit wel gedaan dan hadden wij direct kunnen uitleggen waarom dit niet mogelijk is. Mijn collega Andy heeft u ook direct gezegd dat hij graag eens zou langskomen ter plaatsen om te helpen met de installatie.
Wij willen u er tevens aan herinneren dat wij uw Willow door de jaren heen steeds kosteloos hebben hersteld, omdat we er alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen. Bovendien staan we nog steeds open om u te helpen met een correcte installatie. Zoals in onze eerdere communicatie vermeld, zien wij in uw tuin geen reden waarom uw Willow met de juiste installatie niet optimaal zou kunnen functioneren.
We hopen dat u bereid bent om samen met ons naar een passende oplossing te zoeken, zodat u alsnog optimaal van uw Willow kunt genieten.
Met vriendelijke groet,
--
Anne De Leeuw
EEVE bv
+32 56 196 611
anne.deleeuw@eeve.com
www.eeve.com
Flanders-Fieldweg 50. 8790 Waregem
To expedite the transition to asustainable world via Personal Robots.