Terug

Stopzetting contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: CCV

23/04/2018

BesteIk wil graag overstappen naar een nieuw digitaal kassasysteem van Lightspeed en daarvoor mijn betaalterminal koppelen aan het systeem. Blijkbaar kan ik de terminal van CCV niet koppelen aan het systeem, maar wel van concurent Worldline.Ik informeer naar het opzeggen van mijn contract maar blijkbaar is er niets mogelijk aangezien mijn jaarlijks contract 3 maanden op voorhand dient opgezegd te zijn en gezien de te korte termijn kan ik slechts op 30 juni 2019 (neen, geen typfout) veranderen van leverancier !Er blijkt geen andere mogelijkheid.Ik moet dus meer dan een jaar werken met een losse terminal ipv een terminal gekoppeld aan mijn nieuwe kassasysteem.GroetenIngrid De Decker

Berichten (1)

CCV

Naar: A. C.

23/04/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform