Beste,Op 13 maart 22 heeft mijn dochter haar bestelling bij Zalando betaald op de juiste rekening én met de juiste mededeling. Nadat we een herinnering kregen van Zalando, hebben we op 28 maart 22 het bewijs van betaling doorgestuurd.Toen kregen we een aanmaning van jullie incassobureau waarbij we op 13 mei zowel telefonisch als per mail hebben aangegeven dat we betaald hebben en dat we Zalando op de hoogte hebben gebracht, met in bijlage het bewijs van betaling. Uw reactie was toen dat Zalando de betaling 'niet meer vond'. Ook al heb ik een bewijs met datum van betaling, mededeling én rekeningnummer, toch vond Zalando de betaling niet meer terug.Op 2 juni heb ik nogmaals met jullie contact gehad waarbij jullie erkenden dat de betaling correct gebeurd was. Ik moest contact opnemen met Zalando om na te gaan waar mijn betaling naartoe was (de wereld op zijn kop). Ik heb toen gemaild, zowel naar jullie als naar Zalando met nogmaals het bewijs van betaling in bijlage.Op 27 juni hebben jullie mij een email gestuurd met de melding dat, door een administratieve fout, Zalando het bedrag terug had overgeschreven naar onze rekening. In dezelfde mail geven jullie expliciet aan dat 'de kosten in het dossier worden kwijtgescholden'.Op 15 juli sturen jullie mij een sms met de melding dat ik nog moet betalen. Ik reageer op 18 juli zowel telefonisch als via mail met nogmaals de melding dat ik betaald heb én dat alles in orde was. Jullie medewerker zou dit noteren en het dossier zou afgesloten worden.Vandaag, op 18 augustus, krijg ik nogmaals een brief met de melding dat ik de extra kosten nog moet betalen.Ik heb dan ook, nogmaals, met jullie diensten gebeld om aan te geven dat alles in orde was en of jullie nu eindelijk het gestalk willen stopzetten. De medewerker zou alles in het dossier zetten zodat dit afgesloten zou worden.Bovenstaande doet mij serieus denken dat jullie werkwijze ofwel heel amateuristisch is ofwel heel illegaal waarbij jullie blijven aandringen met als idee dat mensen uiteindelijk toch wel zullen betalen.Ik weet niet wat welke optie ik zou willen hebben dat de juiste is, maar wij hebben betaald en zullen dus nooit ingaan op jullie gestalk. Meer zelfs, zoals in het voorlaatste contact met jullie medewerker aangegeven, mijn tijd kost geld waardoor ik het dan niet meer dan opportuun vind om een schadevergoeding van jullie te krijgen voor al die uren die ik in dit dossier moet steken. Wij hebben onze plicht gedaan, jullie maken er een boeltje van, maar ik moet er tijd in steken.Ik heb al 5x bewezen dat dit betaald en in orde is. Ik zal eens jullie manier van werken toepassen en dan ook 5u aanrekenen voor al mijn tijd en moeite...