Beste Op 9 januari 2022 bestelde ik een boxspring bij meubahome Tongeren van €1499. Bij de levering enkele weken later, kreeg ik geen bestelbon, was er al beschadiging aan het hoofdeinde en kreeg ik een verkeerde topper geleverd. Dit zou allemaal zo snel mogelijk in orde worden gebracht. Uiteindelijk hoorde ik niks meer en heb ik zelf meermaals contact moeten opnemen met deze winkel. De toenmalige verkoper is toen na weken wachten, thuis geweest om mij een nieuwe topper te leveren die ook toen weer verkeerd bleek te zijn. Weer enkele weken later kreeg ik dan na zelf veel moeite te doen, de juiste topper, geleverd door iemand die het hier gewoon voor de deur gooide, zonder een woord te zeggen.Enkele maanden later waren echter de matrassen, hoezen en topper enorm scheefgegroeid. Het hoofdeinde van het bed zat fel los al vanaf dag 1 en werd enkel erger. De boxspringen schoven ook fel uit elkaar. Ik ben toen naar de winkel geweest mits ik garantie had en weer zouden ze dit in orde maken. Ik kreeg uiteindelijk wel een bestelbon maarbover die kapotte hoofdsteun werd niet meer gesproken. Dat was 'normaal' volgens de verkoper. Ik heb in tussentijd weer meermaals contact opgenomen met deze winkel en ben langsgeweest omdat alles enorm lang duurde. Ze zijn mijn kapotte matrassen, topper en hoezen komen halen, die ik terug moest inpakken?? Weken later kreeg ik telefoon met zogezegd goed nieuws dat mijn nieuwe matrassen geleverd zouden worden. Op kerstdag, om 23u30, zijn ze dan thuis komen aanbellen, om me DEZELFDE, KAPOTTE MATRASSEN TERUG THUIS AF TE ZETTEN. Ook waren er twee andere matrassen bij zonder hoezen. Ik kreeg ook een apart stuk, niet ingepakt, waarmee ik de boxspringen kon vastmaken zodat deze niet meer uit elkaar schoven. Natuurlijk pastte dit totaal niet en heb ik het via een kennis laten maken. Daarna heb ik weer contact opgenomen met de winkel om de fout te melden. Ik kreeg te horen dat ik de kapotte hoezen van de kapotte matrassen maar rond de andere geleverde matrassen moest trekken. Ik zei dat ik ook nieuwe hoezen wou, mits die stuk waren, ik garantie heb en er mij was gezegd dat deze al besteld waren. Bleek niet te kloppen dus. Weeral werd mij gezegd dat ik de hoezen zo snel mogelijk zou krijgen. Nadat ik weer meermaals moest bellen naar de winkel zouden mijn hoezen gisteren zonder twijfel geleverd worden. Uiteraad heb ik niemand gezien. Heb vandaag weer vier keer gebeld naar de winkel zonder resultaat. Nu heb ik hun nummer geblokkeerd omdat ik hoop dat het via jullie meer effect heeft. Ik ben het niet beu, maar kotsbeu. We zijn ondertussen meer dan een jaar verder na mijn aankoop en het is nog niks anders dan ellende geweest met deze winkel. Verkeerde bestellingen, valse beloftes, slecht materiaal, noem maar op.Ik heb in dat dik jaar tijd misschien drie maanden in dat bed kunnen liggen. Ik heb genoeg geld betaald voor een herstelbare (electroteonische) boxspring omdat ik een zware operatie moest ondergaan en een comfortabel bed nodig had mits ik meer dan een jaar in bed zou moeten doorbrengen. Uiteindelijk heb ik meer last gehad, en nog steeds, dan wat anders. Ik wil dus nu een deel van mijn geld terug zodat ik ergens anders wel een goede matras kan kopen. Uiteindelijk was er helemaal niks in orde aan dat bed dus vind ik €1499 belachelijk veel geld. Ik heb deze mensen genoeg kansen gegeven voor mij het juiste materiaal te leveren maar na bijna 13 maand is mijn geduld op en wil ik eindelijk op een degelijke matras kunnen liggen zodat ik niet nog meer rugproblemen krijg en rustig kan revalideren op een fatsoenlijke matras. Ik wil de nieuwe hoezen nog niet meer hebben. Ik wil gewoon een deel van het geld terug zodat ik geen verder contact in de toekomst met deze winkel moet hebben als er zich weer problemen voordoen.Voor foto's, filmpjes of mails ivm het bed, mogen jullie me altijd contacteren.MvgPoncelet Sylvie