Terug

Slechte service

Closed Openbaar

Meubahome Tongeren

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: Meubahome Tongeren

29/01/2023

Beste Op 9 januari 2022 bestelde ik een boxspring bij meubahome Tongeren van €1499. Bij de levering enkele weken later, kreeg ik geen bestelbon, was er al beschadiging aan het hoofdeinde en kreeg ik een verkeerde topper geleverd. Dit zou allemaal zo snel mogelijk in orde worden gebracht. Uiteindelijk hoorde ik niks meer en heb ik zelf meermaals contact moeten opnemen met deze winkel. De toenmalige verkoper is toen na weken wachten, thuis geweest om mij een nieuwe topper te leveren die ook toen weer verkeerd bleek te zijn. Weer enkele weken later kreeg ik dan na zelf veel moeite te doen, de juiste topper, geleverd door iemand die het hier gewoon voor de deur gooide, zonder een woord te zeggen.Enkele maanden later waren echter de matrassen, hoezen en topper enorm scheefgegroeid. Het hoofdeinde van het bed zat fel los al vanaf dag 1 en werd enkel erger. De boxspringen schoven ook fel uit elkaar. Ik ben toen naar de winkel geweest mits ik garantie had en weer zouden ze dit in orde maken. Ik kreeg uiteindelijk wel een bestelbon maarbover die kapotte hoofdsteun werd niet meer gesproken. Dat was 'normaal' volgens de verkoper. Ik heb in tussentijd weer meermaals contact opgenomen met deze winkel en ben langsgeweest omdat alles enorm lang duurde. Ze zijn mijn kapotte matrassen, topper en hoezen komen halen, die ik terug moest inpakken?? Weken later kreeg ik telefoon met zogezegd goed nieuws dat mijn nieuwe matrassen geleverd zouden worden. Op kerstdag, om 23u30, zijn ze dan thuis komen aanbellen, om me DEZELFDE, KAPOTTE MATRASSEN TERUG THUIS AF TE ZETTEN. Ook waren er twee andere matrassen bij zonder hoezen. Ik kreeg ook een apart stuk, niet ingepakt, waarmee ik de boxspringen kon vastmaken zodat deze niet meer uit elkaar schoven. Natuurlijk pastte dit totaal niet en heb ik het via een kennis laten maken. Daarna heb ik weer contact opgenomen met de winkel om de fout te melden. Ik kreeg te horen dat ik de kapotte hoezen van de kapotte matrassen maar rond de andere geleverde matrassen moest trekken. Ik zei dat ik ook nieuwe hoezen wou, mits die stuk waren, ik garantie heb en er mij was gezegd dat deze al besteld waren. Bleek niet te kloppen dus. Weeral werd mij gezegd dat ik de hoezen zo snel mogelijk zou krijgen. Nadat ik weer meermaals moest bellen naar de winkel zouden mijn hoezen gisteren zonder twijfel geleverd worden. Uiteraad heb ik niemand gezien. Heb vandaag weer vier keer gebeld naar de winkel zonder resultaat. Nu heb ik hun nummer geblokkeerd omdat ik hoop dat het via jullie meer effect heeft. Ik ben het niet beu, maar kotsbeu. We zijn ondertussen meer dan een jaar verder na mijn aankoop en het is nog niks anders dan ellende geweest met deze winkel. Verkeerde bestellingen, valse beloftes, slecht materiaal, noem maar op.Ik heb in dat dik jaar tijd misschien drie maanden in dat bed kunnen liggen. Ik heb genoeg geld betaald voor een herstelbare (electroteonische) boxspring omdat ik een zware operatie moest ondergaan en een comfortabel bed nodig had mits ik meer dan een jaar in bed zou moeten doorbrengen. Uiteindelijk heb ik meer last gehad, en nog steeds, dan wat anders. Ik wil dus nu een deel van mijn geld terug zodat ik ergens anders wel een goede matras kan kopen. Uiteindelijk was er helemaal niks in orde aan dat bed dus vind ik €1499 belachelijk veel geld. Ik heb deze mensen genoeg kansen gegeven voor mij het juiste materiaal te leveren maar na bijna 13 maand is mijn geduld op en wil ik eindelijk op een degelijke matras kunnen liggen zodat ik niet nog meer rugproblemen krijg en rustig kan revalideren op een fatsoenlijke matras. Ik wil de nieuwe hoezen nog niet meer hebben. Ik wil gewoon een deel van het geld terug zodat ik geen verder contact in de toekomst met deze winkel moet hebben als er zich weer problemen voordoen.Voor foto's, filmpjes of mails ivm het bed, mogen jullie me altijd contacteren.MvgPoncelet Sylvie

Berichten (2)

Meubahome Tongeren

Naar: S. P.

30/01/2023

Beste,Eerste en vooral word alle bestellingen geleverd met het verpakking dat gemaakt is door de producent.Daarmee kunnen we helaas niet zien of dat er een schade is of niet maar zodra we te weten komen dat er een schade is nemen we contact met de producent.Met daarvan aan de hand wordt de stuk vervangen zodra we het krijgen.Leverancier heeft ook andere klanten dus iedereen moet zijn beurt wachten om bediend te worden dus wij moeten wachten om de bestelling te krijgen.De geplaatst bestelling is geweest is een standaarde kwaliteit.We bieden aan elke klant ook betere kwaliteit als de klant niet betere kwaliteit wilt bestellen kunnen we ook geen betere kwaliteit leveren.Niemand krijgt goud voor een prijs van zilver.Al onze klanten worden op hoogte gebracht dat we tot aan voordeur leveren en wordt aanvaard of niet.Zo niet wordt er ook geen bestelling geplaatst.Als we gebeld worden buiten de sluitings uren kunnen we ook niet antwoord geven.De dag dat zij 4 keren heeft gebeld zijn we open vanaf 12u en zij heeft rond 10:44 gebeld we hebben haar proberen te bereiken maar kost niet omwille dat ze onze nummer heeft geblokkeerd.Als de klant ons blokkeer zo dat we hun niet kunnen bereiken kunnen we ook niet veel aan doen om de nodige te kunnen doen.We doen ons best om alles te doen voor de klachten te regelen om dat te kunnen doen zijn wij afhankelijk van de leverancier.Bij het terug sturen is normaal gezien de koper verantwoordelijk om ons klant te kunnen tevreden stellen hebben we de vervoer op onze kosten genomen.Wij vragen gewoon geduld en respect van al onze klanten om problemen te kunnen oplossen.Hierbij denk ik dat ik de nodige uitleg heeft gedaan.De matrassenhoes ligt in de winkel ze mag achterkomen wanner ze wilt we kunnen haar toch niet bereiken.Alvast bedankt voor begrip en medewerking.Met vriendelijke groeten,Meuba HomeVerzonden vanuit Mail voor Windows

S. P.

Naar: Meubahome Tongeren

30/01/2023

Ten eerste heb ik dat meerdere keren gemeld dat die hoofdsteun stuk was en was dat normaal volgens jullie. Dus er werd helemaal niks vervangen.Ten tweede kreeg ik jullie stuk om de bedden vast te maken, in een stuk folie met gebruikssporen op, kwam van een ander bed, pastte niet.Ten derde zeggen jullie dat niemand goud krijgt voor de prijs van zilver. Ik heb 1499 euro betaald in solden. Normaal kostte dat bed 2499. Dus dat is volgens jullie niet voldoende en daarom normaal dat alles stuk is aan dat bed? Dat ik er in totaal maar drie maanden in heb kunnen slapen vinden jullie dan ook normaal bij deze. Jullie hebben me bij aankoop vertelt dat dit een topbed was en het was een van de duurste bedden die jullie hadden dus ik begrijp niet dat jullie dit normaal vinden.Ten vierde was er mij gezegd dat ik ZATERDAGAVOND zonder twijfel mijn levering zou krijgen want dat jullie de bestelling hadden ontvangen in de winkel. Ik heb niemand gezien, dus dat jullie moeten wachten op de leverancier klopt ook weeral niet.Ik ben al bijna 13 maand aan het wachten tot dat bed in orde is en laatst werden mijn kapotte matrassen, wat eerder werden opgehaald, hier gewoon terug afgeleverd na weken wachten op nieuwe.En ik heb garantie. Dus dat jullie de kosten op jullie nemen vind ik niet meer dan normaal, gezien dat bed volledig onbruikbaar is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform