Terug

Slechte herstelling

Closed Openbaar

Sprimoinstall

Start een klacht

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

W. L.

Naar: Sprimoinstall

28/01/2025

Beste, Op 21/11/2022 Gingen wij akkoord om onze gebarste venster te herstellen door jullie. Deze werd ook uitgevoerd waarna we kort al even gemaild hadden rond de tocht die duidelijk merkbaar was na het plaatsen van het nieuw glas. Het stopte niet met 1 mail.. ondertussen 2 jaar later heen en weer gemail ben ik het meer dan beu. Ik heb jullie meermaals vriendelijk uitgenodigd om het euvel te bekijken maar de problemen werden niet serieus genomen. Het Kan niet zijn dat we 10 jaar lang, bij het vorig glas, geen tocht hadden , en na het plaatsen van nieuw glas er duidelijk tocht en zelfs een fluit toon bij harde wind te horen en te voelen is! Dit kan niet goed afgekit zijn! Ik vraag bij deze om de situatie te herbekijken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform